sobota, 29 września 2012

Rozdział 23

I jest ;)


Godzina jedenasta trzydzieści osiem. Połowa jedzenia już zniknęła, ale jest super zabawa!
  - Co teraz? - spytała Bree.
  - Może prawda czy wyzwanie? - zaproponowałam.
  - TAK! - wszystkie się zgodziły.
 Grace wyciągnęła losy i wyłożyła je na ziemi. Pierwsza była ona. Wylosowała prawdę.
  - Z kim po raz pierwszy się pocałowałaś? - przeczytała.
  - Gadaj ! - zarządałyśmy.
  - Miał na imię.... Lucas? No tak, chyba tak.
  - Okey, teraz ja - wtrąciłam i wyciągnęłam jakąś karteczkę. - Zadzwoń do największego nieudacznika w szkole i umów się z nim w imieniu osoby, której nie lubisz - przeczytałam.
  - Dawaj, Kim ! - zachęciły mnie.
 Wybrałam nr do Jared'a - szkolnego "klauna".
  - Halo?
  - Jared? Hej ! - zmieniłam głos - Z tej strony Tina Williamson.
  - Tina? - zdziwił się - Cze-cześć!
  - Jutro w Galerii Beleview o pierwszej w kawiarni. Co ty na to?
  - To jakby randka?
  - O tak...
  - Super ! Do zobaczenia - w jego głosie słychać było radość. Szkoda, że się zawiedzie...
 Rozłączyłam się i wszystkie wybuchnęłyśmy śmiechem.
  - No nieźle ! - pogratulowała mi Megan - Ja bym się roześmiała po pierwszym słowie.
  - To teraz ja! - rzuciła Donna i wylosowała. Trafiło jej się wyzwanie. - Zapukaj do drzwi sąsiada. Schowaj się, a gdy otworzy rzuć w nim czymś.
  - Jezu ! - uśmiechnęłyśmy się - Idziemy.
 Poszłyśmy przed dom państwa Carmen'ów., a Tobin zadzwoniła dzwonkiem. Szybko pobiegłyśmy w pobliskie krzaki. Pan Carmen wyszedł i zaczął się rozglądać, a dziewczyna skierowała w jego stronę pustą butelkę po napoju.
  - Co to za diabelstwo?! - krzyknął przestraszony, a my z trudem powstrzymywałyśmy się od śmiechu.
 Mężczyzna ze strachu pobiegł do domu, a my tym razem głośno chichocząc wróciłyśmt do namiotu. Reszta dziewczyn wylosowała i zrobiła to co miała zrobić.
  - Idziemy na plac zabaw? - spytała Bree.
  - Jest północ ! - krzyknęła Nina.
  - No i co? Chodźcie - powiedziałam.
 Wyszłyśmy z namiotu i skierowałyśmy kroki do pobliskiego parku. Coś nam odbiło i poszłyśmy WSZYSTKIE na JEDNĄ huśtawkę! Trochę było ciasno, ale huśtałyśmy się dość wysoko do czasu, aż kilka z nas nie spadło. Zaczęłyśmy się śmiać i poszłyśmy na karuzelę! Heh, jak zeszłam strasznie w głowie mi się kręciło, ale było warto. Była tam też zjeżdżalnia i po karuzeli od razu się tam udałyśmy. Niestety podczas tego ktoś do nas dołączył. Jacyś czterej mega-pijani goście.
  - Witam, dziew-dziewczynki - wybełkotał pierwszy. On był chyba najbardziej zrobiony.
  - Bawicie się? - spytał drugi. Nie odpowiedziałśmy.
  - Trochę jest pó-późno - stwierdził trzeci.
  - Może pobawiłybyście się z nami? - spytał czwarty i podszedł baardzooo blisko mnie.
  - Odwal się, zboku ! - wrzasnęłam i popchnęłam go z całej siły. On też nie był gorszy od kolegów pod względem promili, więc od razu z wielkim hukiem spadł na ziemię.
  - Chodźcie, spadamy ! - powiedziała Grace i poszłyśmy.
  - Co za oblech ! - wzdrygnęła się Megan, kiedy byłyśmy już koło namiotu.
  - Taa... Idziemy jeszcze gdzieś? - spytałam i spojrzałam na zegarek - Jest dopiero... Po trzeciej - no... Długo byłyśmy w tym parku.
  - Możemy iść, tylko gdzie? - wtrąciła Megan.
  - Lepiej już chodźmy do namiotu - wtrąciła Nina.
  - Masz rację - wtrąciłam i weszłyśmy.
 Postanowiłyśmy włączyć muzykę. Naszło nas na taniec pod gołym niebem. Wyszłyśmy z namiotu i puściłyśmy muzę na fulla! Tańczyłyśmy z dobrą godzinę, ale na szczęście nikogo nie obudziliśmy. Sąsiedzi Grace muszą mieć na prawdę twardy sen... Była czwarta rano, a żadnej z nas nie chciało się spać. Nie miałyśmy co robić, ale na szczęście Vanessa to przewidziała i wzięła laptopa i dwa filmy. Po zastanowieniu wybrałyśmy horror "Ring".
 Zaczęłyśmy oglądać. Bałyśmy się z początku, jednak gdy któraś z nas krzyknęła "Jaki krzywy ryj!" od razu zaczynałyśmy się śmiać. Obejrzałyśmy film do końca, była szósta. Doszłyśmy do wniosku, że iść spać się nie opłaca, ale byłyśmy trochę senne. Ja i Grace podczas zakupów to przewidziałyśmy i kupiłyśmy dla każdej po najsilnejszym energetyku jaki tylko był! Wypiłyśmy i ani myślałyśmy o paniu. Postanowiłyśmy oglądnąć drugi film - "Zła Kobieta". Kiedy się już skończył było po ósmej. Postanowiłyśmy się już zbierać, ale przedtem pomogłyśmy sprzątać. Nie wiem po co brałam piżamę, bo i tak jej nie używałam.
 Pożegnałyśmy się i każda poszła w swoją stronę. Wróciłam i o dziwo w ogóle nie chciało mi się spać. Włączyłam TV, ale się przeliczyłam. Po kilku minutach "Agentów NCIS" zasnęłam na siedząco z pilotem w ręku. Chyba ten energetyk przestał działać, a cała noc wygłupów dała o sobie znać...

Jest! Przepraszam, że tak późno, ale jakoś nie miałam czasu, żeby dodać wcześniej. Mam nadzieję, że się nie gniewacie. Nie będę się tak zbytnio rozpisywać dzisiaj, tylko... Nowy rozdział pojawi się jutro, ale nie wiem o której. Założyłam drugiego bloga i Kickin It i Kick'u, wpadajcie! http://kickinit-history.blogspot.com Tak się zastanawiam czy by nie usunąć, albo nie zawiesić tego bloga. Mam pomysły, ale... Jakoś czasu mniej. Wy jak myślicie? Przy podjęciu decyzji na początku wezmę pod uwagę wasze zdanie!

Takie coś jeszcze: PROSZĘ NIŻEJ WYMIENIONE OSOBY O DODANIE WRESZCIE ROZDZIAŁÓW NA SWOICH BLOGACH:


  • Allie.C
  • C. Howard
  • Maję
  • Skyler
  • Izkę
  • Monikę
  • I love NY
  • Idę
  • Zuzu
  • Jess
  • Panią Maslow
  • Stylesową 
  • Olcię242
  • Nat&Ew
  • Knię
  • Stacię
Bez was jest tu nudno ! 

Pzdr!

17 komentarzy:

  1. Super rozdział :) .
    Proszę, nie usuwaj bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu nowy rozdział :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie usuwaj!
    Super rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE usuwaj! u mnie jest;3
    Czekam na 1 rozdział na twoim drugim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. rozdział VIII :
    http://kickinit-mojahistoria.blogspot.com/
    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  6. + nie masz usuwać bloga !
    super rozdział .

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział.! Proszę nie usuwaj go, bo serio on wlicza się do moich ulubionych a jak go usuniesz to ja usuwam swojego! Szantaż! -,- Masz nie usuwać go! ;( ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. o super!! zrób jeszcze jakiś proszę ;) tak się w to wciągnęłam ;) proszę napisz coś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko. U mnie nowy. Dawno cię tam nie było ; (

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba sobie ze mnie żartujesz? Chcesz usunąc tego bloga? No chyba zgłupiałaś, co ja będę czytac w przerwach pomiędzy pisaniem mojego bloga?Rozdział jak zawsze wciągający a u mnie juz od 17 jest nowy rozdział, nie wiem czy czytałaś czy nie. Nowy będzi mozliwe że jutro...

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy rozdział < 69 .
    http://kickinit-mojahistoria.blogspot.com/
    zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareście mogę to npisać: U mnie nowy...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie 2 nowe rozdziały ! Zapraszam !
    http://kickinit-kimjack-mojawersja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥