środa, 31 października 2012

I'm so sorry, guys !

Hej :) Bardzo, ale to bardzo przepraszam, że przez prawie dwa tygodnie nie dodawałam notki. Mam bardzo dużo nauki, a babka od polskiego się na mnie uwzięła ;/ Tak więc... Przed chwilą wróciłam z "żebrania" o cukierki :) Było zajebiście ! :) Od nauczycielki WDŻRu dostałśmy (ja i trzy koleżanki) całe opakowanie Merci. : * Przełaziłśmy wgl całą Posadę . ;D Nie no okey, bez przesady, ale! Rozdział jutro z samego rana, albo jeszcze dzisiaj w nocy :) Przepraszam jeszcze raz ! Na drugim blogu jutro, albo po jutrze :)

Bye! Pozdrawiam <333

5 komentarzy:

  1. na mnie tez babka z polskiego sie uwzieła. Szkoda ze dzisiaj może nie być bo jutro wyjeżdżam i nie bd miałą laptopa...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie też się uwzieła ,ale nie tylko od pola

    OdpowiedzUsuń
  3. HAha to fajnie, że dzień Ci się udał Słońce Ty moje! <3 Postaraj się napisać rozdzialik jeszcze dziś w nocy ! ;3 Na pewno go przeczytam, jeżeli zdążę to dziś a jak nie to jutro o 7 przed kościołem ;d xd Kocham ! <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Bidulka!:(. Zapraszam na mojego bloga. kickikick.blogger.com

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥