sobota, 10 listopada 2012

Newsletter ;*

Hej, po długiej nieobecności nareszcie zmogłam się, żeby dodać posta :*


Oto kilka zapowiedzi:

1. Zmieniłam trochę wygląd bloga. Napiszcie czy wam się podoba?
2. Już jutro dodam nowych bohaterów. Albo tych, którzy już się pojawili (np. Steven), ale jeszcze nie było ich opisów.
3. We wtorek będzie info o pierwszym, w historii tego bloga, konkursie. Chętni niech się zgłoszą!
4. A propos rozdziałów tutaj i na drugim blogu; tutaj będzie jutro, a na kickinit-history - pojutrze.
5. Zastanawiam się na zawieszką obu blogów. Nie mam za wiele czasu i wgl. Z resztą sami ocencie, przy wyborze wezmę pod uwagę przede wszystkim waszą opinię. Mam nadzieję, że wolnego czasu mi przybędzie i na szczęście większość moim nauczycieli jest nawet wyrozumiałych i jak ktoś poprosi to przekładają testy, czasami nawet prosić nie musimy :) Z naciskiem na większość.
6. Ostatnio mogliście głosować w ankiecie. Kilkorgu z was nie zależy na tym, żebym pisała więcej odskoczni do odcinków, ale co mnie to?! Większość głosowało, żebym takie robiła, więc... Tak się stanie! Jutro pojawi się odskocznia do odcinka "Karate Games" :*

8 komentarzy:

  1. NIE ! NIE ZAWIESZAJ! PAMIĘTAJ CO JA CI MÓWIŁAM NA GG I WIELE RAZY U SIEBIE NA BLOGU! NIE MASZ PRAWA TEGO ROBIĆ!!!! JASNE.!?
    Do konkursu się zgłaszam ;d
    Wygląd słiiiiit ^^
    Odskocznia o Karate Games :D Huehuehue :D NIe ma jak... Nie ważne ;d :* LOFF YOU! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz o czym jest ten konkurs :D ale okey, już jesteś zgłoszona :D Nie ma jak... ? Dokończ ! <3 LOFF YOU TOO! <33333

      Usuń
    2. No nie wiem o co cho w konkursie, ale napisałaś , żeby chętni sie zgłosili :D Więc się zgłosiłam! <33
      Nie ma jak pisać odskocznie na temat odcinków- my obie tylko piszemy z teego co wiem ;D Hihihih ^^

      Usuń
    3. chyba jak bd wiadomo o co cho to zrezygnujesz :D
      masz rację - bo my to oryginały i tyle <3333333333

      Usuń
  2. Wygląd super !! :** NIE ZAWIESZAJ BO UBIJĘ !!!!!!!!!! Co do odskoczni to.. wyrąbisty pomysł !! <33 nie mogę się doczekać :D Czekam na rozdział !! :** Tu i tam ;D Jesteś najlepsza !!! <3 I proszę jeszcze raz ! Nie zawieszaj ! Jakoś to pogodzisz !! Da się przeżyć :D Kocham Cię !! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zawieszaj!!! twoje blogi sa zajebiste!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj!! Bo ja umrę! Zapraszam do mnie:
    kim-and-brody-moja-historia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥