poniedziałek, 19 listopada 2012

Reklamy .

Hejoł, hej :) 
Komputerek wrócił, ale dzisiaj rozdziałów nie będzie.
Chcę dzisiaj popracować nad treścią bloga; czyli dodać ten konkurs, odświeżyć bohaterów i ogólnie wszystko poza nagłówkiem, tłem, rozdziałami i samym autorem się zmieni :) Chyba, że nie chcecie, żebym pisała to zrezygnuję... :(
Tak więc... Dzisiaj miałam wcześnie wstać, ale tylko dodam tą notkę, bo zadanie jeszcze muszę zrobić ;D Po południu specjalnie nie idę na SKS, żeby się blogiem zająć no i... Teraz zapraszam na reklamy moich naj blogów :) (jeśli ktoś ma dwa, lub więcej blogów to i tak tu jest reklama jednego, wg kolejności w Ulubionych)


1. http://kick-love-story.blogspot.com/ - blog A. Howard . Laska, masz talent <33 Włazić i dawać komy!

2. http://oliviaholtfanblog.blogspot.com/ - blog Agaty . Jest w nim cała masa informacji o naszej Olive. Zaglądać i komentować !

3. http://kickicki.blogspot.com/ - blog kolejnej, ale innej Agi. Jak można się domyślić jest o najwspanialszej parce w dziejach <3

4. http://kickinitmystory.blog.pl/ - blog Allie.C, albo może teraz Zuzz. Może i autor jest inny, ale treść tak samo extra jak na początku!

5. http://aparatka-kickinit-love-story.blogspot.com/ - włazić, kapiszi? :D

6. http://love-story-leo-howard.blogspot.com/ - ahh... :D co o tym blogu mogę napisać? Może najkrócej jak umiem: rozdziały są zajebiste :* wszystko inne jest zajebiste :* a sama Claudia to jest tak zajebista, że już wykracza po za skalę :)

7. http://kim-and-jack-moja-wersja.blog.pl/ - blog Diany . Tu mają ludki wchodzić i dawać komy, a jak nie to... Claudia może wam powiedzieć :*

8. http://leooliviastory.blogspot.com/ - next super blog. Moja odp. do twojego zapytania; NIE USUWAJ ŻADNEGO! :D

9.http://kickinit-zkopyta.blogspot.com/  - kolejny super blog ! Ida, masz zajebiste blogi :)

10. http://kimijack-historia-wedlog-izki.blogujaca.pl/  - Izka wróciła! Nie pozostaje nic jak się tylko radować i zacieszać :D

11. http://kickin-it-kimka.blogspot.com/ - tego jeszcze nigdzie nie było :) Miłosny trójkącik - to, aż się prosi, żeby czytać!!  <333

12. http://kickinit-loveit.blogspot.com/ - newsy z życia aktorów i wgl. Cudny blog <33

13. http://kick-czyli-kim-i-jack.blogspot.com/ - o yeah! :D Ten blog jest równie zajebisty co i jego autorka <33

14. http://kimjacklove.blogspot.com/ - następna osoba z talentem. Dawaj tą odskocznię ! <3333

15. http://kickinit-story.blogspot.com/ - nie kończ i tego bloga! Jest świetny :*

16. http://jackandkim-lovestory.blogspot.com/ - oh God ! :D Cud świata, a nie blog :)

17. http://jackkimstory.blogspot.com/ - blog super, tak samo jak jego autorka :* Piszesz super, a co do pomocy to nie ma za co dziękować :*

18. http://kickinit-mystory.blogspot.com/ - i ostatni blog na dzisiaj :) Jesteś super, P. Howard i nie możesz usunąć bloga, bo się do tego nadajesz jak mało kto <33


To tyle, jak na to rano :) Jeśli kogoś tu nie ma, a jest w moich ulubionych, to przepraszam :), ale i tak go czytam. Jeśli macie jakieś blogi o Kickin It to podajcie mi adresy <3

Tak jakoś teraz na wspomnienia mnie wzięło; przypomniała mi się moja druga, choć trochę mniejsza inspiracja do założenia bloga, oprócz Moniki. Pamięta go ktoś jeszcze? JeRRy/Mateusz prowadził zajebistego bloga o Kick'u. Tak właśnie - chłopak o tym pisał i jak mu to super wychodziło... Nie wiem, czy wgl słyszał o moim blogu, ale i tak to napiszę: JeRRy, szkoda, że usunąłeś bloga. Był super <3

Tak więc, na razie się żegnam, a na następny post, mam nadzieję, że z rozdziałem, zapraszam po południu <333

14 komentarzy:

  1. Och... Dziękuje , że znalazł się tutaj mój blog :* ! Oczywiście z niecierpliwością na rozdział !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. HUehueHUEHUE <3 Tak na marginesie (nie to, że się szczycę ) ale napisałaś najwięcej o mnie! <3 Wiesz, że jesteś moją mentorką.? WIESZ:D Wiesz, że cię baardzo kocham? WIESZ :D Cieszę się bardzo, że tak o mnie sądzisz ;3 LOVE YOU! <33
    Co do rozdziałów to dodaj wreszcie jakiś rozdział,, hęę.???:> KC!!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D ja cb też <333 ale ja cb bardziej ! :*

      Usuń
  3. Aaaaaaaaaaa !!! Dzięki ! ;** za bardzo nas rozpieszczasz ;** jesteś cudowna !!!! <3 kocham cię i nie mówo żadnym zrezygnowaniu !!!! :O czekam na new !!! Pamiętaj! Nigdy nie kończ z pisaniem !! Masz talent !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. żal mi was!!jesteście zryte
    takie tamm głupie fanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraźliwe uwagi zostaw dla siebie -.-

      Usuń
    2. może byś się tak ujawnił? -.-
      Co ty na to, pojebku? :D

      Usuń
  5. Owszem, kogos pominełaś. A właściwie mnie. Ale to i tak nie ważne. Kończe z tym. Dowiesz się na moim blogu. Pa, pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za to , że się tu znalazłam ;)
    uwielbiam cię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, za to, że mój blog się tu znalazł, ale grozić nie musiałaś :D. >3333
    DIANA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh.... Nie mogę, poprostu nie mam kiedy. Przepraszam. Spróbuję jak najszybciej ; ***

    OdpowiedzUsuń
  9. super dzieki ale nie musialas mnie polecac widze ze musze szybko napisac nowy
    "inna Aga"

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥