sobota, 24 listopada 2012

Rozdział 28



Rozdział dla Izki . :D Jest końcówka miesiąca, a to dopiero drugi rozdział. Tak dla przypomnienia może przeczytajcie sb poprzedni .


Zamknął drzwi  i… Zaczął mnie całować! Szybko go od siebie odepchnęłam.
  - Odwal się! – wrzasnęłam.
  - Kim, ja… Wciąż coś do ciebie czuję – odparł zmieszany. – Wiem, że chodzisz z Jack’iem, ale proszę, daj mi szansę.
  - Nie, Brody. NIE! – burknęłam – Najlepiej, żebyś o mnie zapomniał. Możemy się przyjaźnić, ale nic ponadto. Przykro mi, ale pogódź się z tym.
 Chłopak chciał coś powiedzieć, ale szybko wybiegłam. On niestety mnie dogonił.
  - Stój1 - krzyknął.
  - Nie, Brody. Tak w ogóle to niepotrzebnie tu wracałeś - warknęłam.
  - Kim, ja...
  - Proszę, zrozum, że ja i ty to... No, jakby to... Rzecz, która nigdy nie nastąpi. MY NIE BĘDZIEMY RAZEM!!
  - Jak chcesz, przyjaźń. Tylko pamiętaj, że możesz tego żałować - po tych słowach sobie poszedł. Zdziwiło mnie to, co powiedział, ale zbytnio się tym nie przejęłam i poszłam do Jack’a.
  - Czego chciał ten debil? – spytał od razu.
  - Nieważne – odparłam. – Możemy zmienić temat? Nie chce mi się o nim gadać.
  - Niech zgadnę, chciał, żebyście byli razem? – bardziej stwierdził niż zapytał.
  - Jestem aż tak przewidywalna?
  - Niby nie, ale znam cię jak mało kto – uśmiechnął się szeroko.
  - Tsaa… Jasne :D – odwzajemniłam uśmiech. – Jest jeszcze coś.
  - Co jest?
  - No… On… No, tego… - plątałam się w tym co mówię.
  - Powiedz! –zażądał.
  - Dobra! Pocałował mnie, a jak go odepchnęłam i powiedziałam, że nie będę z nim to on coś w stylu: "możesz tego żałować" - powiedziałam najszybciej jak tylko mogłam. Nie musiałam długo czekać na odpowiedź.
  - C-CO?!?!?! - wrzasnął na całą szkołę. - GDZIE ON JEST?!
  - Spokojnie, skarbie! - powiedziałam i lekko musnęłam jego usta.
  - Przepraszam, co tu się wyprawia? - jak spod ziemi wyrósł nam tu wychowawca - Całować to się państwo mogą poza szkołą, bo tutaj jest zakaz.
  - To się już więcej nie powtórzy - wydukałam.
  - Ja myślę - odparł.
 Gdy sobie poszedł, Jack szepnął mi do ucha;
  - Mów za siebie...
  - Ej! - uśmiechnęłam się szeroko - Nie pozwalaj sobie!
  - Nie zabronisz mi - powiedział już normalnie i mnie pocałował.
  - Crawford, Anderson, kara - i znowu to samo! Nauczyciel pojawia się znikąd.
 Wtedy zadzwonił dzwonek. Szybko ominęliśmy Louis'a i pobiegliśmy na lekcję. Następną była muzyka z Hoffman'em. To chyba najlepszy przedmiot w szkole! Robimy co chcemy, a i tak na koniec roku każdy ma szóstkę! Fajnie, nie? Weszliśmy do klasy; mimo niezadowolenia Peterson'a, usiadłam z Jack'iem.



15 komentarzy:

  1. Ba, że chcemy taką odskocznię! <333 No i gratuluję występu w radiu! <33 Wooow :D Hihihii rozdział Ci powiem zajebisty! ;3 Czekam już na next no i ... Oczywiście na tą odskocznię ;3
    Pzdr.C.Howard ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Broudy's Ravange" ;) tego odcinka nie ma, bo bd 3 sezon :D a tak to by tym odcinkiem zakończyli serial ;) ale na szczęście NIE ! :D no i w tym odcinku biegało o to, że Broudy przyjeżdża i chce być z Kim, ale ona coś tam tego, że podoba jej się ktoś inny, a tym kimś jest Jack i wtedy zakończenie ;D hihihi ;** czekam na odskocznie ;** a rozdział zajebisty !!!! :O kocham cię lady ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa... :) a jak się dowiedziałam, że tego odc ma nie być to mi się nawet smutno zrobiło :( ale teraz to nawet lepiej, że go nie bd :D i dzięki, że mi powiedziałaś o tym co mam w tej odskoczni napisać :D

      Usuń
  3. WYSTĘP W RADIO!? WOW! GRATULUJE:D. ROZDZIAŁ PIĘKNY.
    DIANA

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiję ! A rozdział na drugim blogu, czekam i czekam, aż zapomniałam co było w pierwszym,. Nie wybaczam !

    Ten boski. : ) ; **************
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej świetny! U mnie nareszcie nowy! http://jackikim-lovestory.blogspot.no/ Jess ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham cię poprostu! Ale kiedy dodasz kolejny rozdział na 2 blogu no!!!???

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie , popieram Maję Maj i AparatQę . Kiedy rozdział na drugim blogu ??!!! Minął już miesiąc !!! Za to powinnaś dodać dwa.. ;) Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbistyy Rozdział.!!!!!!
    Na prawde Super ; ****
    Ja jestem nowa,ale też piszę : )
    Zapraszam .!

    http://kick-wersja-pati.blogspot.com/2012/12/poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchajcie jeśli są jacyś fani moich blogów!!!!!!!!!!! nie moge zalogować sie na móje konto i przenosze mój blog na
    jackandkim-kick.blogspot.com

    Zapiszcie mnie pod ta samą nazwą!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. poprzedni koment - Agata Zielińska

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥