piątek, 2 listopada 2012

Zapowiedzi

Hej, hej, hej :)
Tak jak mówi tytuł, mam dla was trzy zapowiedzi:

1. Jutro pojawi się odskocznia. Będzie dosyć długa. O czym? To trochę dziwne, ale nie mogłam się powstrzymać! :) To będzie mój własny odcinek "New Jack City"! Czyli ci sami bohaterowie i akcja - Carson, Jack w Czarnych Smokach itp., ale u mnie będzie tak, jak ja bym to nakręciła :)

2. W tym tygodniu pojawią się dwa rozdziały, ale jeszcze nie wiem kiedy -.-.

3. W tym tygodniu będzie, tak jak kiedyś tam chyba pisałam, PIERWSZY KONKURS W HISTORII TEGO BLOGA! :) Więcej informacji będzie można uzyskać na stronie, którą dodam w poniedziałek :)

Na razie ! <3

2 komentarze:

  1. Ajj,nie moge doczekać sie Twojej wersji"New Jack City" <33 Choć nie powiem,nie powiem,na telewizyjny orginał także czekam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie mogę się doczekać! < 3 A do konkursu ...Nie wiem o czym będzie, ale już mówię, że biorę udział<3 No i ja właśnie planowałam też napisać własną wersję tego odcinka, ale postanowiłam nie pisać jednak :D Albo ...:D Zrobię taką odskocznię :D I zrobię.:D Co ty na to.?:> Już nie mogę doczekać się nowych rozdziałów!CZEKAM! <3

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥