środa, 26 grudnia 2012

Co z Wami?!

Ta notka ma tylko jeden powód!

 Co się z Wami dzieje? Co wy macie z Claudią!? Zmieniła zainteresowanie. I co? Nie powiem, mi też na początku było smutno z tego powodu, ale się ogarnęłam. No bo po co?! Przecież blogi bd kontynuowane, a Kick i tak tam jest! Jeśli macie tak reagować na zmianę gust kogoś to... Nieważne -.-

Nie bierzcie tego do sb, ale nie rozumiem takich ludzi. Też (jak wiele innych osób) kocham BTR i Kickin It, ale nie robię nikomu z tego powodu afery, bo ktoś jedno bardziej od drugiego. Tak więc... Nie bd więcej tu pisać, bo na nie wiele to się zda.


Do next rozdziału !

9 komentarzy:

  1. Chociaż ty mnie rozumiesz... Ja nie będę komentować tego, bo to nie jest potrzebne, wyjaśniłam, jak nie dotrze usuwam blogi i już. Duże zamieszanie ze mną i już -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba popełnię samobójstwo.. jak usuniesz blogi i mi nie wybaczysz.

      Wgl .. przepraszam Ola.

      Usuń
    2. Ani mi się waż kasować blogów !. uwierz mi. masz talent i nie możesz go zmarnować. nie reaguj nie opinie ludzi bo ludzie po prostu myślą, że można mieć tylko jednego idola. [ moja siostra tak o mnie myśli]. nie martw się. wszystko się ułoży. < 3

      Usuń
  2. też lubię BTR i Kickin It.
    a właściwie to kocham to i to :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz nominacje odemnie w Libster Award, szczegóły:http://brody-und-kim-historia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz nominacje odemnie w Libster Award, szczegóły : jackkimstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś ode mnie nominacje w Libster Award. Szczegóły: http://kickinit-mystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥