niedziela, 9 grudnia 2012

Grrr... ;/

Hej . ;/ Przepraszam, że nie dodawałam tak długo, ale nie miałam jak. Mój komputer był w naprawie... ZNOWU!!! I dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, który to robił usunęło mi się GG, więc proszę Claudię, Izkę, Dianę, Olivię i resztę osób, które miały moje GG, żeby mi napisały na nr 45560937. Ale to i tak nie jest najgorsze... TEN GOSTEK MI USUNĄŁ WSZYSTKIE ROZDZIAŁY!!! Miałam napisane na kompie do 42-go, a teraz co? NICO!! Nigdzie indziej ich NIE MAM!!! ;//// Bd je musiała pisać znowu...;/ Tak więc ostrzegam lojalnie, że przez dłuższą chwilę może rozdziałów nie być :(

Taka jeszcze informacja - w koniec świata będzie kilka rozdziałów dodanych, bo to dla mn ważny dzień. Moje urodziny <333333

Już nie przedłużając tylko jeszcze przepraszam, że wgl nie komentowałam, ale po prostu nie miałam jak :/


Pa <33

5 komentarzy:

  1. No nie! :O Tyle rozdziałów przepadło!o.O Nie wierzę ;O Napisze do cb jjak będę mieć chwilkę, bo wiesz..SZLABAN!@=,= Co do prezentu na twoje uro to już się szykuje :D Tęsknię ;( <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam na gg, a ty mi nie odpisujesz. Obraziłaś się na mnie czy co ?

    OdpowiedzUsuń
  3. :OO co za facio ! W ryj mu daj !! :O no to cienko z tymi rozdziałami.. ;// wracaj szybko, bo nudno bez cb ! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niefart. Ale i tak jesteśmy z Tobą i nie mamy zamiaru Cię opuszczać :* ;)
    Czekam na następny rozdział.
    I na pewno wpadnę 21.12 złożyć Ci życzenia :D

    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak znajdę tego gościa, to pobiję że się nie podniesie -_- .
    Love you ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥