piątek, 28 grudnia 2012

LIEBSTER AWARD

Okey ! Polega to na tym, że musisz odpowiedzieć na 11 pytań od jednej osoby, która cię nominowała, a potem ty nominujesz 11 osób i zadajesz im pytania. Nie możesz nominować tych, którzy nominowali cb. Mnie nominowały Diana, Olivia, Maja Maj, Pani Howard, C.Maslow. Trochę bd odpowiadania, ale cóż... Do roboty innego nic nie mam -.-

Pytania Diany:
 1. Marzenie z dzieciństwa?
Zostać księżniczką xd
2. Jakie blogi czytasz??
Wszystkie o Kickin It, Leolivii i kilka o BTR
3 Ulubiona/-y aktor/aktorka?
Leo Howard, Olivia Holt
4.Najgłupsza gwiazda według cb?
Bieber (bez obrazy dla fanów)
5. W jakim mieście mieszkasz??
Na wsi :) Posada Górna
6. Czy masz jakieś zwierze w domu??
Nie .
7. Jakie programy oglądzasz na polsacie?? ( jeśli oglądasz polsat)
Dlaczego ja?, Trudne sprawy, Kiepscy :D
8. Jakie jest twoje hobby??
Pisanie opowiadań
9. Co lubisz robić w wolnym czasie??
Chyba pisać i spędzać czas z przyjaciółmi
10. Ulubiona pora roku??
Lato ! :*
11. Czego się boisz??
Nwm xd



 Pytania Olivii:
1.Ile masz lat ?
13 :D
2.Jaki jest twój ulubiony zespół ?
BIG TIME RUSH !
3.Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka i piosenkarz ?
Piosenkarka to nwm, ale piosenkarze to ci z BTR
4.Twoim zdaniem, jaki jest najprzystojniejszy, aktor ?
Leo Howard :*
5.Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
Olivia Holt - Fearless, BTR - Elevate, Love me, love me,
6.Jeśli mogłabyś wybrać kraj, w którym będziesz mieszkać od urodzenia , jaki byś wybrała ?
USA (najlepiej L.A.)
7.Grasz na jakimś instrumencie, jeśli tak to na jakim ?
Nie gram na niczym .
8.W jakim mieście mieszkasz ?
Na wsi . Posada Górna .
9.Jak ma na imię blogerka z którą się zaprzyjaźniłaś ?
Z kilkoma, ale najbardziej z Claudią, Dianą, Olivią i Martą.
10.Jakie jest twoje ulubione jedzenie ?
Eeee... Nwm :D
11.Twoje prawdziwe imię to ?
Ola <33


Pytania Mai Maj:
1. Ulubiony serial?
Kickin it i Big Time Rush
2. Ulubiony blog o kick? ( 2 blogi )
Idy i Claudii Maslow
3. Co dostałaś pod choinkę? <3
Torebkę :*
4. Ulubione zwierzątko takie jakie chciałabyś mieć lub jakie masz ?
Kot <3
5. Co robisz w Sylwestra?
Siedzę w domu... Chyba .
6. Jakie jest twoje ulubione imię męskie?
Polskie? Jak tak to chyba Bartek
7. Jakiej słuchasz muzyki ? Rock ? Pop?
Obu tych
8. Ulubiony kolor?
Fiolet i żółty
9. Data urodzenia?
21.12.1999
10.Prawdziwe Imię ?
Ola
11.Co lubisz robić?
Pisać opowiadania, spotykać się z przyjaciółmi.


Pytania P. Howard:
1. Gdybyś miała spędzić jeden dzień z gwiazdą, którą byś wybrała ?.
Olivia Holt, Leo Howard
2. Twoje największe marzenie ?.

Nwm xd
3. Twoje hobby ?.

Pisanie opowiadań
4. Lato vs. Zima

Lato :D
5. Ulubiona piosenka ?.

Olivia Holt - Fearless, BTR - Love me, love me, Elevate
6. W jakim mieście chciałabyś mieszkać ?.

L.A. lub Paryż
7. Z czego czerpiesz inspirację do pisania ?.

Z innych blogów. M.in. z twojego :*
8. Twój ulubiony kolor ?.

Fioletowy i żółty
9. Ulubiony film ?.

Szczerze to nwm
10. Ulubiony cytat, którym kierujesz się w życiu ?.

Nie mam
11. Dlaczego lubisz mojego bloga ?.

 Bo super piszesz i masz talent !


Pytania C. Maslow:
1.) Czego uwielbiasz słuchać?
BTR <33
2.) Ulubiony cytat filmowy?
Nie mam .
3.)Ulubiony film?

Szczerze to nwm xd
4.)Ulubiony aktor, aktorka?

Leo Howard, Olivia Holt
5.) Ulubiony piosenkarz, piosenkarka.

Logan Henderson, a piosenkarki nie mam
6.)Czy lubisz mojego bloga?

Baaardzooo ! <333
7.) Kto jest Twoją główną inspiracją do pisania własnego bloga?

Główną to... TY! Pani Howard i Ida :D
8.) Dzięki komu zaczęłaś pisać? \do tych co nie mają bloga; Chciałabyś pisać? 

Zaczęłam pisać dzięki Monice
9.) Logan Henderson VS. James Maslow ;D

Trudne pytanie... :* Chyba Logan <3
10.) Ulubiony owoc?

Jabłko
11.) Ulubiona marka ciuchów. :D

Eeemmm.... Nie mam xd

Dobra, trochę tego było xd
Teraz moje pytania:

1.Jak się na prawdę nazywasz?
2.Ulubiony aktor, aktorka?
3. 1D vs BTR?
4. Za co lubisz mojego bloga?
5. Jakie jest twoje hobby?
6. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
7. Jakie jest twoje największe marzenie?
8. Gdybyś mogła poznać jakąś gwiazdę to kto by to był?
9. Co było twoją inspiracją do założenia bloga?
10. Ulubiony film?
11. Prowadzisz innego bloga niż o Kickin it?

A to osoby, które nominuję. Skoro nie można nominować tych, którzy nominowali cb, to oto ci, których nominuję:
  • AparatkQ
  • Ida
  • KES JA
  • Izka
  • A. Howard
  • This Girl...
  • Kamka123
  • Kickin it - fanka
  • Pati M.

Wiem, że miało być 11, ale jest 9 i powinno wystarczyć xd
Od razu mówię, że blogów jeszcze nie odwieszam. Tylko tą notkę musiałam dodać...











6 komentarzy:

  1. Ahah ja sb też odpowiem :D Lubię to :D
    1.)Klauuuudia ;D :** Nazwisko zastrzeżone :D
    2.)Logan Henderson, James Maslow, Leo Howard, Ariana Grande, Victoria Justice, Zendaya Coleman, Olivia Holt. :D
    3.)Zdecydowanie BTR <3333
    4.) Za to , że jest zajebisty . A tak w ogóle to na prawdę bardzo fajny jest ;3 Dzięki niemu zaczęłam pisać swój <3
    5.) Taniec, śpiew, jazda na łyżworolkach i pisanie blogów ;D
    6.)L.A <3333
    7.)Poznać BTR <33 Zamieszkać z nimi w jednym domu hahahha :D A tak w ogóle..Wydać książkę i być sławną :D
    8.)Oczywiście, że BTR no i Leoo :3
    9.)Ty, Monika i Ida <33
    10.)Titanic, Step up wszystkie części, Kopciuszek roztańczona historia , Big Time Move, Pan i Pani Smith , i wieeele wiele innych :D
    11.)Jasne ;D O Big Time Rush:D
    www.big-time-rush-btr.blogspot.com
    Haha ;D <3
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  2. {1} Marta Kupiec :)
    {2} Robert Downey Jr. , Anna Paquin
    {3} BTR
    {4} Jest inny niż wszystkie <3
    {5} Pisanie , czytanie i ... rysowanie <3
    {6} Nowy Jork :*
    {7} Zostać KIMŚ i wydać trylogię książek .^^
    {8} Leo Howard
    {9} Samotność ...
    {10} Za trudne pytanie .
    {11} Mhmmm... http://pepper-and-tony.blogspot.com/

    To wszystko .:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cb do LIBSTER AWARDS.
    Tu szczegóły: http://kickinitanotherstory.blogspot.com/2012/12/libster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Anonim <3 Linka na fb u mnie na blogu. Jeżeli kogoś ciekawi wystarczy wejść :>
    2. Nie mam,
    3. Żadne z wymienionych.
    4. A czy musi być ku temu powód ?
    5. Po raz 4 PISANIE.
    6. Jest dobrze tak jak jest.
    7. "To było wtedy jedyne marzenie,
    zatrzymać czas ale tego nie zmienie. "
    ~Verba
    Chcesz znać moje, pisz na priv <3
    8. Nikt.
    9. Tak szczerze, to blog Moniki i chyba jak dobrze pamiętam Twój.
    10. Nie mam.
    11. Tak, Photobloga. I zastanawiam się nad założeniem bloga z prywatnymi opowiadaniami. <3

    ~AparatQ. <3
    Kc ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Chciałam nominować Ciebię, ale myślałam, ze jesteś chora i nie bd brała w tym udziału -,-

      Usuń
    2. No bo jestem ale raz wstałam z łóżka żeby tą notkę dodać <3

      Usuń

Komentować ♥