wtorek, 15 stycznia 2013

Parę spraw xd

Dzisiaj nie bd rozdziału, bo nie mam za wiele czasu ;/ Wgl to ta notka miała być wcześniej, ale jakoś nie miałam siły jej dodać.... Przed wami parę newsów:

1. Olivia . ♥ założyła nowego bloga z zupełnie nową historią. Oto on: http://opowiadania-kick.blogspot.com
2. Diana założyła nowego bloga xd Tym razem na bloggerze. Oto on: http://kim-und-jack-historia.blogspot.com/
3. Teraz was zaskoczę! :D Więc... Nwm dokładnie jak to napisać, więc zrobię to tak: Przybywają mi dwa blogi, ale to chyba nie dobre określenie. Po prostu bd pomagać Dianie w jej blogu na blog.pl o Kick i w takim jakby "zastępstwie" za Claudię w Mrocznym Niebezpieczeństwie (stary blog Izki).
4. Tu pytanie: W next rozdziale napisać, co było w SMSach?
5. JEST WIELKI PROBLEM!! AparatkQ chce zawiesić, ewentualnie usunąć, bloga! Podobno ma mało wejść, ale no!! Wchodźcie tam, komentujcie i wgl, bo TEN BLOG MUSI ISTNIEĆ!! Proszę no ;3 Zróbcie coś z tym!
6. Tak więc... Potrzebne komentarze - od zaraz! Na dwóch blogach Diany (w blog.pl) muszą pojawić się komy! Baardzo, bardzo proszę, bo jak nie bd tam komów to zawieszam bloga -.- Tak, tak... Właśnie :) Nie ma tam komów, nie ma tu opowiadań xd
7. Dodałam chat na bloga! Pisać na nim ;33
8. To do tych co mają gg: napiszcie do mn xd Mój nr: 4556093
9. Na blogu była niedawno ankieta. Wygrała opcja "Codziennie", ale... Tak się niestety nie stanie :* Rozdział bd pojawiać sie co kilka dni xd

  

14 komentarzy:

  1. Ahaha sporo info :D :* Czekam na rozdział i nie waż się mi tu szantażować! -,- :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 4 odpowiadam jasne, ze masz pisac co tam było.

    OdpowiedzUsuń
  3. odpowiedź na 4 napisz co było w tych SMS.. czekam na kolejny rozdział..;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, uwielbiam twoje opowiadanie i blog ;) Co do 4 to oczywiście, że MUSISZ napisać co tam było :D Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział ;)

    Byłabym bym wdzięczna gdybyś znalazła chwilę i zajrzała na mojego nowego bloga: http://kickin-it-opowiadanie.blog.pl/

    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. hey... przepraszam, ale już nie wrócę na bloga, to dla mnie zamknięty rozdział. nie umiem, nie potrafię pisać o tym, nie oglądam już z kopyta, nie czytam waszych blogów(sorka...), nie istnieję w tym świecie... dzięki, że o mnie pamiętasz, tak naprawdę to dzięki tobie założyłam bloga, ale nie... już nie..
    Wiki... jeśli jeszcze pamiętasz... ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. HEY SUPERR !! POODBA MI SIE <3 <3 <3
    zapraszam tu:
    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam aż będziesz miała czas, bo nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów! <33 Co do apartki, to ona nie może usunąć! Jej strona mi się zacina i dlatego nie komentuję, ale ja uwielbiam jej opowiadanie! <3 Coś trzeba z tym zrobić...!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ,kiedy pojawi się kolejny zarąbisty rozdział twojego wykonania,cooo? :D U mnie prolog:http://your-love-is-my-drug-jack-kim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) Fajny blog !!! Zapraszam do mnie http://mine-psychic-hospital.blogspot.com - dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy kolejny rozdział? Czekam i czekam, i nic.

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, miałam napisac- to zapraszam na czwóreczke na szmaragdowym talizmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pierwszy rozdział. Najgorszy jaki istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, super rozdzialik. Zapraszam do mnie; victoria-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rozdział! Ty masz po prostu talent dziewczyno! Rozdział czytałam wcześniej, ale dopiero pierwszy raz się tutaj loguje (i na 100% nie ostatni ;D ). Cały czas myślę o tym co będzie dalej, przez co odpływam do innego świata... (oczywiście na lekcjach nie ma żadnej różnicy ;D. A potem się dziwić, że nauczyciel mnie ochrzania przez pozostałe 15 min. lekcji, a oczywiście kochana Wiktoria [ja ;)] tylko kiwa głową i udaje, że go słucha). Troszkie się rozpisałam, ale co mi tam! Już nie mogę się doczekać co będzie dalej!

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥