sobota, 16 lutego 2013

APEL !!

Dobra, ludy ! Lubicie tego bloga i moje pozostałe, tak ? Więc! JEST SPRAWA! Dobrze Wam znana, pewna ZAJEBISTA blogerka chce usunąć blog. Tą blogerką jest Evelyyn Howard! ZRÓBCIE COŚ!! Jej blog jest boski i ja nie dam jej odejść! Więc... Piszę do was, bo... Jeśli ona usunie to ja usunę też i to WSZYSTKIE! Teraz mnie nie obchodzą błagania "Nie, nie rób tego" i kilometrowe komentarze, jaki to ja mam wielki talent... Macie ją przekonać, żeby została. Bo... Ona usuwa bloga - ja usuwam blogi... Wtedy Olivia . ♥ też usuwa bloga (już raz tak przeze mnie zrobiła), a za mną idzie jeszcze Claudia, bo mamy pewną umowę xd Diana też wtedy usunie! Usuwam się z hoa-grafika i wtedy zostaję uduszona struną przez Trixi :* To jak ? Przekonujecie ją, żeby została, czy z tak wieloma blogami chcecie się pożegnać?!?!?! Decyzja należy do Was... Tylko i wyłącznie!

12 komentarzy:

  1. nie, nie pozwolę ci odejść z mojego powodu. ! rozumiesz, ? masz tu zostać !. nie przejmuj się mną..

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja także usunę się z hoa-grafika i obie zostaniemy uduszone strunami od fortepianu .

    OdpowiedzUsuń
  3. I od gitary! Uduszę was na stówę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że wtedy ani ja ani Olivia . ♥ nie wrócimy do hoa-grafika ! Pamiętasz, jak ci na GG kiedyś pisałam? Zza grobu nie da się robić nagłówków xd

      Usuń
    2. To prawda . Do grobu nawet by kompa nie włożyli !

      Usuń
    3. nooo ;3
      ale to już nieważne xd
      UDAŁO MI SIĘ!! :*:*:*

      Usuń
  4. Dzięki za przypomnienie heureux . ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. wiecie co ? teraz powiem szczerze ... Naprawdę kocham wasze wszystkie blogi , są naprawdę dobre , ale nie rozumiem czemu chcecie je potem usunąć . a zwłaszcza jak jedna osoba , to druga za nią ... to jest bez sensu . jeśli chcecie je w połowie usuwać , to lepiej wcale nie zakładajcie . my się wciągamy w historię , a wy nam ją przerywacie ... napradę , jeśli jedna zrezygnowała trudnoo , ale nie rób nam tego ... pomyśl też o nas ... :(

    tyle z mojej strony .. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem w ogóle o co chodzi z tym odchodzeniem???!!
    Przecież piszecie super, komentuję za każdym razem, gdy pojawia się coś nowego i... No przecież historia się z rozdziału na rozdział co raz bardziej rozkręca, jak można tak zakończyć???
    I to jeszcze usunąć!!
    Ja nie mam nic na sumieniu, bo komentuję i jeśli usuniecie, to będzie mi bardzo przykro :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam nie! Ja nie będę mogła żyć! Przecież to chore! Wiem, że ten komentarz nic nie zmieni, ale chciałabym strasznie żebyś została! TY naprawdę masz talent i powinnaś dzielić się nim z każdym kto go docenia! Jeszcze raz bardzo proszę... zostań. O.O

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥