środa, 20 lutego 2013

Rozdział 35

Miał być wcześniej, ale jakoś tak wyszło xd Nie dedykuję go nikomu, bo jest beznadziejny! Od razu mówię, że też trochę krótki.


Pamiętam potem jeszcze, że obudziłam się chwilę przed tym, gdy wchodzili ze mną do jakiegoś pomieszczenia. Ten chłopak cały czas mnie niósł, aż wreszcie położył na ziemi. Myślał, że ciągle jestem nieprzytomna. Po chwili znowu straciłam przytomność, ale jeszcze przed tym zobaczyłam trzy zamazane postacie. Tego faceta i chyba... Dwie dziewczyny? (i każdy wie, o kogo chodzi xd) Nie jestem pewna, kto to było, bo od razu potem znowu zemdlałam.
Obudziłam się w tym samym pomieszczeniu. Było ono... Nie duże, ale nie małe. Takie średnie. Stało tam tylko krzesło i stolik, a na min butelka wody, pusta szklanka i kanapka. Zauważyłam, że jest tam okno z kratami, więc ucieczkę mam z głowy. Znajdowały się tam też drzwi, ale to chyba oczywiste... Chciałam je otworzyć, ale... No tak, jeszcze by były otwarte -,- Na całe szczęście miałam jeszcze w kieszeni telefon. Postanowiłam do kogoś zadzwonić. Tylko go kogo... Jack? Odpada, przecież jest w szpitalu! Rodzice? Nie ma ich w domu. Zresztą to nie nowość... Ben? Tsaa... Jasne! Grace odprowadziła go do domu, bo ja chciałam jeszcze zostać w szpitalu. Na pewno teraz śpi. Poza tym... On by mi pomógł! Oczywiście. Ktoś z dojo może? Nie, prędzej poradziłabym sobie sama. Rudy? Odpada - wyjechał na tydzień z Bobby'm i Phill'em na "męski wieczór II". Jedyną osobą, która przychodziła mi jeszcze do głowy był Brody. On chyba też nie, a może jednak? Chyba to jest moje najlepsze i jedyne wyjście z tej chorej sytuacji. Muszę do niego zadzwonić...
  - Ale jak nie odbierze? Na pewno już śpi - zastanawiałam się na głos. - To nie jest dobry pomysł...
Śpi, czy nie śpi - muszę spróbować! Innej opcji nie ma. Zasięg na szczęście był. Słaby, ale przynajmniej to coś. Był tylko jeden problem: "Gdzie ja jestem?!"
Wybrałam numer chłopaka i czekałam. Myślałam, że nie odbierze, ale... ODEBRAŁ! :D
  - Halo ? - powiedział zaspanym głosem.
  - Brody, ratuj ! - krzyknęłam przestraszona.
  - Kim, co jest ? - spytał zdziwiony.
  - Nie wiem ! Ktoś mnie porwał... Nie wiem kto, nie wiem gdzie. POMÓŻ! - poprosiłam.
  - Nie martw się, coś z tym zrobić - rzucił.
  - Dobra, ale... - nie dokończyłam, bo się rozłączył.
Zresztą po co ja się łudzę? On nie wie, gdzie jestem. Nie znajdzie mnie przecież!
  - Świetnie - szepnęłam do siebie. Zaczęłam nerwowo chodzić po tym pomieszczeniu. Chciałam jeszcze raz spróbować otworzyć te drzwi, ale to nic nie dało. Podeszłam do okna i spojrzałam przez nie. Zaraz... Ten widok. On coś mi przypomina. "Pokój", w którym się znajdowałam, był... Pod ziemią. Skąd to wiem? Okno jest praktycznie na granicy z trawą, a to, co tam zobaczyłam... JA TO SKĄDŚ ZNAM! Jestem tego pewna, ale nie wiem skąd. Pięknie... Wygląda na to, że tu utknęłam. Jedyną nadzieją jest Brody, ale na niego też nie mam co liczyć. "Uważaj, Kim, bo jeszcze cię znajdzie", pomyślałam zrezygnowana. Tylko czemu ktoś to zrobił? Nie rozumiem... Wyjęłam komórkę i zobaczyłam na godzinę. Było kilka minut przed północą. Długo byłam nieprzytomna, to trzeba przyznać.
Nagle zobaczyłam, że drzwi się otwierają. Stanął w nich człowiek za to wszystko odpowiedzialny. Te same ciuchy i ten sam znajomy głos.
  - Witaj, Kim - uśmiechnął się szyderczo. Teraz już jestem pewna kto to jest! Co prawda zdjął z głowy kaptur, ale i bez tego gestu rozpoznałabym tego drania...


Ostrzegałam, że krótki i nudny xd Miał być najpierw w poniedziałek, ale go nie było. Potem miał być wczoraj, ale z komputera mnie zgonili i nie mogłam go dodać wieczorem... Następny (mam nadzieję) będzie w piątek xd
Korzystając z okazji mam trzy ogłoszenia:
1. Evelyyn Howard jednak zostaje na blogu ! Można się zacieszać xd W pewnej części ją do tego przekonałam. NAWET NIE MACIE POJĘCIA JAK SIĘ CIESZĘ! <33
2. Diana też jednak zostaje <3 Jak się pewnie domyślacie, konkurs jest odwołany! Zgłosiłam się do niego i dlatego, na jej blogu, od wczoraj jest rozdział mojego autorstwa. Nie martwcie się... Ona tam będzie pisać, nie ja! 
3. Ostatnie ogłoszenie, też dot. Diany. Założyła ona bloga, ale nie o Kick'u. O Austinie&Ally, czyli mojej, trzeciej, ulubionej serialowej parze (zaraz po Kick'u i Bori - Beck i Tori z Victorious). Oto link do tego bloga: http://austin-i-ally-romantyczna-historia.blogspot.com/

44 komentarze:

  1. No co tu dużo pisać; po prostu genialny!
    Co z tego, że krótki, ważne, że jest <33

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh . :D rozdział super , ale dodaj też na drugim o Kicku . i kocham Auslly !! :* W nowym odcinku się pocałują :D nie to zo w ,, Z kopyta " - dopiero w połowie lub pod koniec 3 sezonu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się coś dodać w tym tygodniu :)
      ja tak samo ! ♥ Szkoda, żę Kick nie pocałowało się tak szybko :(

      Usuń
  3. Wow, ekstra! Nie przepadam za Austinem i Ally,a le bloga poczytam :D Dzięki za dodanie mnie do ulub.
    : *

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę, że się cieszysz moja droga AleXandro :D <3
    boski rozdział ! <3 krotki, ale i tak zajebisty :D coś podejrzewam, że to bd Steven :D
    czekam na next ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się cieszę <3
      dziękuję :*
      bardzo dobrze podejrzewasz xd

      Usuń
  5. Nudny ?!
    Weź się ogarnij i pisz new ! :*
    Ten był extra :D Lov u <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, nudny xd
      okey, bd w piątek <3

      Usuń
  6. Proszę?! Nudny?! ZAJEBIASZCZO ZAJEBIASZCZY XD ! Tylko szkoda że krótki...;* A co do piątku to... Nie wytrzymam! O.O Ale muszę przeżyć, bo MUSZĘ to przeczytać ;D
    Kochaaaaam Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. huehuehue xd a dziękuję :D
      na pewno przeżyjesz ? ;O
      Bo jak coś to mogę dla cb dodać szybciej :)

      Usuń
    2. Jesteś kochana! Ale jeśli naprawdę nie masz czasu to zrozumiem ;* =D. Ale byłoby MIŁOOOOO... Spróbuję przeżyć i na pewno mi się to uda, bo w pierwszym tygodniu po feriach mam 2 testy i oczywiście trzeba uprzykrzyć mi życie no i trzeba napisać ;D

      Usuń
    3. wiem, że byłoby miło, ale serio nie mam czasu :)
      dodam jutro xd
      powodzenia z testami :D
      ja mam test w next poniedziałek na pierwszej lekcji po feriach ; /

      Usuń
    4. Taaaaaaaaa... Tylko żeby testy dobrze mi poszły to trzeba by się pouczyć, więc ja idę do książek... tsaaaaa... jasne, jeszcze czego?! Od czego są ściągi XD!!!
      Tobie oczywiście też życzę powodzenia w tym zje***** teście i mam nadzieję, że wyrobisz się do jutra ;* =)!

      Usuń
    5. właśnie... Ostatnio CAŁY test miałam ze ściąg :)
      ściągnęłam odp z netu i BUM! Szósteczka ;33
      ale jakby co to tak nie zrobiłam, jakby kto pytał xd
      też mam taką nadzieję <3

      Usuń
    6. Gdy jestem 'przygotowana' do testów to po prostu idzie mi jak po maśle. I każdy w szkole już chyba wie, że ściągam na każdej klasówce, kartkówce (o ile jest zapowiedziana ;P ;D) itp. Ale jak ktokolwiek naskarży ma ode mnie wpier*** (chodzi mi o uczniów w mojej szkole, bo Was dziewczyny po prostu KOCHAM ;D)! Naskarżyły na mnie ze trzy osoby, teraz boją się do mnie podejść ;D Wiem, wiem, teraz pewnie myślicie, że powinnam wylądować w zakładzie psychiatrycznym albo w poprawczaku, ale za to właśnie kochają mnie moi przyjaciele! ;D Kochają tą nieopanowaną, świrniętą, pokręconą wariatkę, którą jestem! ;D <3

      Usuń
    7. huehue xd no nieźle ...
      ale masz rację . Za to cię kochamy <3 ! :)

      Usuń
    8. Może i masz rację, ale... JA KOCHAM WAS BARDZIEJ!!! <3 ;P

      Usuń
  7. uuuuuu ja kocham też auslly ale bardziej jara mnie KICK <3 uuuuuuuu musiał brody musiał ???!!! no nic nie poradzimy . no ale i tak kocham twoje rozdziały i bloga i to sie na pewno nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo xd Auslly super, ale no ;3 Kicka to NIC i NIKT nie przebije xd
      no musiał Brody, musiał ;33
      ale spoko xd on nic nie namiesza... W next rozdziale <3

      Usuń
    2. masz rację : D
      no niestety :( mózg ci wyprało ?! sorry reklamy powracają : P
      no jestem spokojna a w next,next albo next,next,next, lub next,next,next,next albo next,next,next,next,next, itd. to też nie ma się wpieprzać w ICH życie !!! pisss : )

      Usuń
    3. no niestety xd
      Brody ma się nie wpieprzać ? :*
      hahahahaahaha ! Marzenia ;3 <3

      Usuń
    4. cicho trzeba je mieć , bo wtedy wszystko jest takie WESOŁE : D sorry dzisiaj idę z rodziną na śnieg porzucasz śnieżkami : P i się cieszę , bo nie zawsze tak jest : ( ale to nic :) .
      brody chyba się wpierdala a nie wpieprza -,-

      Usuń
    5. no wiem ;3 Marzenia the best xd
      a i Brody się bardziej wjebuje tam gdzie go nie chcą <3

      Usuń
    6. no super : )
      no i ty mnie najbardziej rozumiesz : P ty mi chyba czytasz w myślach ? brody jest jak wrzód na tyłku , jak się go wyciśnie to jest to miejsce czerwone , ale po czasie znika , ale i tak powróci gdzieś na twarzy .
      p.s. jak nie zrozumiałaś swoje skargi kieruj do aleXandry ona na pewno ci pomoże : DD
      dziękujemy za uwagę : )

      Usuń
    7. no i super : ) skargi do mn ! <3

      Usuń
    8. widzisz w co się wpakowałaś sama sobie musisz odpowiadać : P a jeżeli się już zgodziłaś to mam dla cb CAŁĄ listę skarb m.in na szkołę , rodzinę i znajomych : D : )

      Usuń
    9. a jak tak to już skargi proszę do MiLeny xd

      Usuń
  8. Nie no, weź wyjdź !! ;d Znów napisałaś cudowny rozdział !! ;33 Jak Ty to robisz kochana ?! JA SIĘ PYTAM ?!?!?! ;>
    Myślę, że u Cb Brody nie okaże się takim kutasem i wydostanie stamtąd Kim, albo przynajmniej poinformuje Jacka. :))
    Czekam na next. :**
    Love !!! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyjdę ;d
      jak co robię ? Umieszczam wypociny i bazgroły w necie ? ;D
      Teraz ją uwolni, bo wiesz... JACK JEST W SZPITALU ! <3
      ale teraz bd dobry, a potem to... Już niekoniecznie . muahahahahaha :*

      Usuń
  9. Superowy rozdział! Jak udaje ci się pisać tak wspaniałe opwiadania?! JA SIĘ PYTAM JAK!!! Cudo. Brody później okaże się niegrzeczny. Mrrrrr... Już nie mogę się doczekać kochana. Kocham LOVE YOU. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że tak myślisz :)
      nawet baardzoo niegrzeczny <3
      ale to potem. DUUUŻO potem xd
      zanim to się stanie to pewnie ten blog się wam znudzi ;3

      Usuń
  10. kim będzie żyć i nie umrze , jack coś zrobi żeby nie straci kim , kim bez z kopyta to nie jest to samo i bez jacka a reszta mnie nie obchodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/ - hej zapraszam na NOWY ROZDZIAŁ <3 :)
    buziaki, super blog :p zagladam tu codziennie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto To Był ?! Mów ! ; 3 Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był człowiek ;3 ale tyle sama wiesz <3

      Usuń
  13. Świetny! :D Bardzo przepraszam, że tak długo nie komentowałam :( Ale teraz już wróciłam ;) Brody... nie ufam mu! :D Nieźle chłopaczek namiesza! Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi :)
      Brody... to dobrze robisz, że ufasz :*
      namiesza... Nawet nie wiesz jak bardzo ♥

      Usuń
  14. GENIALNY!!!
    Jest taki problem...
    Stacja Karczyk( http://opowiadania-kickin-it.blogspot.com/2013/02/rozdzia-xxxv.html#comment-form ) chce zawiwsić bloga... Powiedziała mi, że jeżeli pod jej ostatnią notką nie znajdzie się przynajmniej 10 komentarzy to zawiesza("...,bo oznacza to, że poprostu mnie nie koczają, nie lubią czytać moich opowiadań.."- sówa Stacji). Więc błagam Cię skomętuj...
    Jeszcze raz ROZDZIAŁ BAMBA!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥