środa, 20 marca 2013

Nuevo blog ! ♥

Witam, witam ! <3
Od razu mówię, że ciągle jestem chora, ale teraz na chwilę sb wstałam. Powodem tego posta jest mój new blog! Tym razem o serialu "Violetta" na Disney Channel. Ostatnio ten kanał zachował się jak najgorsza ciota i puszcza odcinki od początku zamiast kontynuować ;/ Czekać do 1 kwietnia na 3 sezon Kickin it i do 15. na nowy odcinek Violetty... -,-

Nie przedłużając to mój blog:
(kliknij w obrazek)


Wiem, że to pewnie przesada, bo mam dużo blogów, ale nie mogłam się powstrzymać! Kocham ten serial tak samo jak Kickin it i dlatego musiałam to zrobić ♥

9 komentarzy:

  1. A kiedy dodasz rozdział na twoim drugim blogu o kickin it???

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :D
    Uwielbiam Violettę :D
    Wierzyli mnie, że dopiero 15 kwietnia puszczą ://
    Następny odcinek miał być ciekawy ://
    Wgl niech Angie wyzna Violi prawdę, a Thomas dowie się o przekręcie i będzie bum cyk cyk szczęśliwa Ida !
    Czekam na rozdziały na wszystkich blogach :**
    Wracaj do zdrowia, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez dołączam sie do grona wiernych oczekujacych :)

    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej zapraszam na nowy 9 :)
    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże! Ubóstwiam ten serial.
    Czekam na nowy na wszystkich blogach.
    Tak samo jak Ida, życzę szybkiego powrotu do zdrowia :D
    Pzdr. Niki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Loff <3
    Też chciałam założyć bloga z opowiadaniami o Violletcie, ale mam juz dwa blogi, a trzeci to za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham ten serial! Odrazu idę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  8. co ?
    martwie się że jak zalożysz nowego bloga przestaniesz pisac tego !
    oby tak się niestało !
    życzę ci abyś miała dużo weny do pisania :)

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥