piątek, 29 marca 2013

Rozdział 39

Z małym opóźnieniem, ale jest ;**
Specjalnie dla Caroline Crawford, Evelyyn i Idy ♥


- Moja mama co...? - spytałam po raz kolejny widząc zdołowany wzrok ojca i łzy w oczach Ben'a - Co się dzieje, tato?
- Victoria - to imię mojej mamy - powiedziała, że już nadszedł czas, żeby się rozstać. Przy mnie i przy was nie mogła nigdzie wyjechać na dłużej. Znalazła sobie kogoś innego... Zostawiła wszystkie rzeczy i pojechała z nowym chłoptasiem, milionerem, w podróż dookoła świata. Byłem już u prawnika. Od dwóch dni oficjalnie nie jesteśmy małżeństwem - zakończył. Po tych słowach, jedyne, na co było mnie stać to pójście do pokoju. Nie mogłam tego zrozumieć... Jak ona mogła to zrobić?! Mi, tacie, Ben'owi... JAKIM PRAWEM?!
Rzuciłam się na łóżko i zaczęłam płakać. Nieważne wtedy co o niej myślałam, bo to przecież jest moja mama. Choć może była moją mamą... Po jakiś kilku minutach postanowiłam się ogarnąć! Usiadłam, wzięłam telefon i zadzwoniłam do Grace. Musiałam uważać, żeby nie mieć zmienionego głosu przez ten płacz.
G: Halo?
K: Hej, jesteś jeszcze w dojo?
G: Tak, a co?
K: Nie masz czasem ochoty na zakupy?
G: Jasne, że mam! Gdzie i kiedy?
K: Eeemmm... Za pół godziny w galerii "Eliot"?
G: Jak dla mnie spoko. Na razie!
K: Pa!
Rozłączyłam się i poszłam do łazienki. Zmyłam z twarzy resztki starego makijażu i nałożyłam nowy.Muszę to jakoś odreagować i dlatego zakupy z Grace będą najlepszym rozwiązaniem!
Postanowiłam, że będę tak jak Jessica (ta z Paryża) - jej rodzice też się rozwiedli i dlatego przeprowadziła się do Francji. Kiedyś mi o tym opowiadała... Jej sytuacja była naprawdę podobna do mojej, ale tam to ojciec postanowił odejść. Pan Millington nie miał czasu dla rodziny i po rozwodzie życie Jess tak bardzo się nie zmieniło. Tyle, że zmieniła kontynent... Ona nie przeżywała tego tak bardzo, więc ja też nie będę. Pokażę Ben'owi, tacie i w ogóle wszystkim, że Kim Crawford nie jest słaba! Jestem silna i sobie z tym poradzę.
Podeszłam do szafy i przebrałam się.
Zeszłam na dół i powiedziałam, że wychodzę z Grace. Wzięłam torbę i już miałam iść, ale tata mnie zatrzymał centralnie przed drzwiami.
- Poczekaj chwilę - poprosił.
- Dobrze, a czemu?
- Chciałem ci coś dać - mówiąc to dał mi małą rzecz. Zaraz, chwila... CZY ON MI DAJE KARTĘ KREDYTOWĄ?!
- Tato, ale... - zdziwiłam się na tyle, że nie mogłam wydusić z siebie słowa.
- Nie, Kim... Idź i baw się dobrze - zaśmiał się. Ja go tylko uściskałam, podziękowałam i w pośpiechu wyszłam z domu, bo przyjaciółka już pewnie na mnie czeka. W swoim portfelu też coś miałam, więc nie musiałam się ograniczać xd
W galerii byłam po niespełna piętnastu minutach i od razu zauważyłam Grace.
- Hej - uśmiechnęłam się.
- Cześć, Kim - przywitała mnie. - Co masz zamiar kupić?
- Jeszcze nie wiem, ale coś na pewno - zaśmiałam się i poszłyśmy do pierwszych sklepach. W każdym zostawiłyśmy trochę pieniędzy i przy okazji wygłupiałyśmy się. W trakcie zakupów powiedziałam Knight o tym, że mój tata wrócił,  ale ani słowem nie wspomniałam o mamie. Nie wiem czemu, ale jakoś na razie wolę, żeby to zostało tylko między mną, tatą i Ben'em.
- Dobra, Kimmy... Widać na kilometr, że coś jest nie tak - odezwała się Grace w pewnej chwili.
- Niby coo? - spytałam piskliwym głosem.
- No nie wiem, ty mi powiedz... - rzuciła. Okey, chyba powinnam jej powiedzieć. W końcu jest moją przyjaciółką.
- Chodź do kawiarni - powiedziałam i pociągnęłam ją w tamtą stronę. Obie miałyśmy po kilka toreb z ciuchami, butami i biżuterią, więc trochę trudno było nam się z tym wszystkim zabrać...
Dostałyśmy swoją kawę, usiadłyśmy przy stole, odstawiłyśmy zakupy i Knight zaczęła mnie przepytywać.
- Więc powiesz coś?
- Niech ci będzie - zaśmiałam się. - Tak naprawdę to... - nie dokończyłam, tylko gwałtownie poderwałam się z miejsca. Nie, to niemożliwe... JAK TO SIĘ STAŁO?! Czy ja mam jakieś przywidzenia?!
- Kim, co jest? - Grace bardzo zdziwiła się moim zachowaniem.
- Co... Co on tu robi?! - szepnęłam - Jakim cudem tu jest...
- Kto?! Powiesz, co się dzieje?!
- Ja... Zobaczyłam Steven'a - wreszcie to z siebie wydusiłam, chociaż moja przyjaciółka nie widziała w tym niczego nadzwyczajnego.


Wiem, że krótki i na dodatek strasznie nudny, ale coś trzeba było wstawić :) Na święta w domu mnie nie będzie, więc na rozdziały nie możecie liczyć, bo nie będę mieć tam dostępu do komputera...
Teraz jeszcze chcę Wam wszystkim złożyć życzenia w te piękne, białe święta xd
Niech Wam jajeczko dobrze smakuje,
bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
Mały kurczaczek spełni marzenia,
wiary, radości, miłości, spełnienia.
Zabawne... Dokładnie rok temu to chodziłam do szkoły w bluzie, a teraz jeszcze w czapce i kurtce zimowej X DD Nie ma to jak marzec... ♥


55 komentarzy:

  1. Rozdział kocham ! Tsaa w zeszłym roku też chodziłam o tej porze w bluzie . Szkoda, że nie będziesz miała dostępu do neta, będe tęsknić . :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;*
      no cóż... dzięki Bogu za kilka dni kwiecień, a za oknem pół metra śniegu .
      wiesz co... tęsknić chyba nie będziesz ! ♥
      pożyczę od taty telefon i wejdę na gg X DD

      Usuń
    2. To super . :-D ja pewnie na gg bedę bez przerwy . :-*

      Usuń
  2. Cudowny :3
    A Stevena w drugim rozdziale od razu do paki xDD
    A jak nie będziesz miała neta to ja będę smutać
    Boski rozdział czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;3
      nie wyślę go w new rozdziale do paki xd
      tego bądź pewna ;D
      oj no.. nie smutaj ;*
      wgl... masz gg albo fb ? ;>>

      Usuń
  3. Dziękuję i nawzajem!
    Bluza to teraz tylko marzenie... Świetny rozdział! Tak dawno nie było nowego, że pomalutku zapominałam co się wydarzało =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę i dziękuję :D
      huehuehue xd to po świętach rozdziały będą najczęściej jak to możliwe (albo trochę częściej niż teraz ... tak, ta opcja jest bardziej prawdopodobna xd)

      Usuń
  4. Super rozdział :*
    Bluza.. ja chodziłam w sweterkach :')
    A teraz.. szkoda gadać ! Czasem jest mi zimno w rękawiczkach -,-
    Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥
      ja w sumie też... raz to, raz to ;D
      w rękawiczkach ? -,- mi wczoraj było w kurtce zimno ! ;O
      ale miałam miniówkę, więc to chyba dlatego . huehuehue xd

      Usuń
  5. Cudny rozdział :3
    Ja chodze w sweterkach, cudowna wiosna tej wiosny .. -,-
    dziękuje za dedy :*
    czekam na next ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gracias xd
      to masz już wiosnę ? ;O
      wooww... zazdroszczę ... -,-

      Usuń
  6. Boski, genialny
    Czekam na next i mam nadzieje, ze pojawi sie szybciej <3
    U mnie czwarty rozdział dzisiejszego dnia będzie kilka minut po 22...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest u mnie rozdział 26. =D <3

      Usuń
    2. huehuehue xd dziękuję bardzo ! ♥
      mówiłam ci kiedyś, jak bardzo cię kocham ?! ;DD
      baldzio, baldzio ; >>
      a 27 będzie dzisiaj ? ;]

      Usuń
  7. Rozdział boski, genialny..!!
    po prostu brak mi słów.!!
    Kocham twojego bloga..!!!! <33
    CZekam na new..!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Rozdział jest cuuudooownyyy <3 Wesołych kochana! <33 Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział mega suuper teraz dopiero go czytam i hyba przeczytam pozostałe 38 postów naserrio zapraszam:naemi321.blogspot.com EMI :** sorry ze z anonima

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział cudowny !! *_*
    Steven wkracza do akcji - iskry się posypią. :PP
    Tb również wesołych świąt i wszyystkiego czego tylko chcesz. ;33
    Czekam na next ;>>
    Loffam Cię !! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Steven wkroczy, ale to jeszcze chwilę czasu xd
      przed nim ktoś jeszcze bedziee... ;>>
      dziękuję drugi raz :*
      ja Ciebie też ! ♥

      Usuń
  11. Zostałaś nominowana przeze mnie do konkursu. Szczegóły tutaj: http://kimijack-mojawersja.blogspot.com/p/the-versatile-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana przeze mnie do konkursu. Szczegóły tutaj: http://kimmyijack.blogspot.com/p/the.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest nudny . Jeżeli jeszcze raz powiesz , że nudne to ja cię , romalnie , no normalnie cię walnę . Zobaczysz . Nie wiem jak , ale cię walnę .. Kocham twojego bloga i z niecierpliwością czekam na nxt . : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiem jak, ale chyba będziesz musieć, bo tak powiem nie raz xd

      Usuń
  14. Super Rozdział !

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rozdział kochana :**
    I nie gadaj takich głupot, że nudny ^^
    Zostałaś przeze mnie nominowana do konkursu <33
    Szczegóły:http://kick-big-love-story.blogspot.com/p/the-v.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostalas nominowana przezemnie do The Versatile Blog. Wiencej szczegolow http://jack-i-kim-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś przeze mnie nominowana do The Varsitale Blog .
    szczegóły tu : http://opowiadania-kick.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana przeze mnie do konkursu. Szczegóły tutaj: http://kimijackhistoria.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do The Versatile Blog
    Więcej info: http://jackandkim-lovestory.blogspot.com/p/the-versalite.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Ciebie do nagrody The Versatile Blog! Więcej informacji na: http://lovekickinit.blogspot.com/p/the-versatile-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetnego bloga, a rozdział jest przecudny <3
    Zapraszam do mnie : http://kickinit-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie moge sie kolejnego doczekać ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały rozdział!! :D Steven grrr! JAK TO SIĘ STAŁO?! ;o Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana... ty jeszcze nie wiesz co się stanie ;D
      to co jest tutaj to jeszcze nic ;*

      Usuń
  24. Pięknie ! <33


    ps http://friend-love-world.blogspot.com/
    NOWY BLOG :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Obrazki zamiast opisów? Czyżby ktoś tutaj miał IQ poniżej 69?

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrząc na to opowiadania rzeczywiście widać, iż pisała ją osoba w wieku gimnazjalnym. Płytkie, opisy słabe, zbytnie skupienie się na samych dialogach. Fabuła, nie mam jej prawie wcale. Nie mogę się zbyt wiele spodziewać po gimnazjalistce, ważne, że piszesz w miarę poprawnie, gdyż zbyt wielu błędów tam nie zauważyłam, choć wymienić można by parę. Bardzo naiwna opowiastka, w sam raz na ten wiek (radziłabym jednak poczytać więcej bardziej akuratnej literatury, by móc się na czym opierać. Studentka polonistyki.

    OdpowiedzUsuń
  27. no to mnie zaciekawiłaś, super rozdział i fajnie, że wstawiasz te outfity. zostaję na dłużej. pozdrawiam :)
    http://frankazkopytakickinit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć,
    Chciałabym zaprosić cię do dołączenia do "Pisane z pasją". Jest to katalog blogów, na którym bardzo chciałabym zobaczyć twojego bloga.
    Zapraszam: http://pisanezpasja.blogspot.com/


    Zależy mi również na tym, abyś zajżała na moje blogi:

    1. http://poznajmysie-naszetajemnice.blogspot.com/

    2. http://mojswiat-mojerzadze.blogspot.com/

    3. http://poznajmysie-naszetajemnice.blogspot.com/p/g.html


    Pozdrawiam

    Violka<33

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rozdział! <3
    Zaciekawiłaś mnie nim niesamowicie! ♥
    Czekam z niecierpliwością na kolejny,
    zajebisty rozdział w twoim wydaniu! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajebisty! :*
    Kocham cię! ♥
    Ubóstwiam i co tylko możliwe!
    Chcę więcej rozdziałów!!! ♥
    Dodawaj szybko nowy. :D
    Kocham cię!!!!!!♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog.Czekam na next =>! Zapraszam także na mojego:
    http://bloog-martaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny rozdział! Ja zebrałam się na nexta. Przeniosłam bloga z http://my-story-kickin-it.bloog.pl/ na http://my-story-kickin-it.blogspot.com/ i na tym nowym jest rozdział na starym informacja.
    BIG KISS dawniej Zuzu teraz Zozolek

    OdpowiedzUsuń
  34. KOCHAM <3 CZEKAM NA KOLEJNYY !!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥