piątek, 10 maja 2013

Serio?! -,-

Taaa . Wiem -,- Nic z obietnicy, ale wyjaśniam czemu :
Proszę tylko, żebyście mi przypomnieli, żeby zamontować alarm na mojego tatę, kiedy będzie chciał skorzystać z komputera? Bo? W informatyka się bawił ;/ Co za tym idzie? Gdyby serio nim był, to by go wyrzucili... Co zrobił?! Chciał coś naprawić, a coś skasował. Co?! CAŁEGO OFFICE'A!!! -,- Miałam tam połowę rozdziału na nowego bloga, fragment na inną historię i cały tutaj, a teraz to się nawet nie otworzy!!! -,-
Dobra... ;/ Napiszę jeszcze raz, ale i tak przepraszam .
Wiem, że miałam dodawać codziennie, ale zawsze musiałam się uczyć! UCZYĆ!! -,- Teraz też nawet weekend mam zawalony, bo na poniedziałek 3 kartkówki, wtorek - test, a środa co? Jeszcze lepiej - dwa testy i kartkówka! Tyle wgl można zadać?! ;/

9 komentarzy:

  1. Spoko rozumiem cię:) ja w poniedziałek mam: sprawdzian, kartkowke i konkurs!!!:( też nie rozumiem tych nauczycieli
    -,- czekam z niecierpliwoscia na next<3 szczególnie na innej historii:*** Pzdr:) i powodzenia z tata:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cię rozumiem, bo sama miałam ten tydzień zawalony. Najpierw test z niemca :(, potem kartkówka z historii, chemii i matematyki i do tego we wtorek test z angielskiego.! CZekam jednak na rozdziały i wiesz na co... { zakład } <33 ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem ...
      ale może lepiej nie ?!
      MONITOR CI PĘKNIE !! <33

      Usuń
    2. O nie kochana.!! Monitor na pewno mi nie pęknie.!! <33

      Usuń
    3. hahahahaha xd nie byłabym tego taka znowu pewna ;*

      Usuń
  3. Zapraszam do mnie
    kimijackus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However
    I am experiencing difficulties with your RSS. I don't understand the reason why I cannot subscribe to it. Is there anyone else having the same RSS issues? Anyone that knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

    My page klik

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie http://szufladkawyobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there, You've done an excellent job. I will definitely digg it and personally suggest to my friends. I am sure they'll be benefited from this web site.



    Here is my site; HTTP://Www.Fastcardshare.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥