wtorek, 18 czerwca 2013

Ogłoszenie

Rozdział miał być chwilę temu, wiem... i przepraszam, ale po prostu nie mam czasu. Dodam go w piątek (sobota najpóźniej). Teraz mam do zaprezentowania mojego NEEW blogaa . ☻
Chyba idzie się zgubić w tym wszystkim, prawda?
To trochę to ułatwię <3 Wszystkie moje blogi:

{ Opowiadania Kickin It } - ten xd

drugi blog o Kicku <3

odwieszam go w wakacje

zawieszony i raczej taki pozostanie -,-

jestem tam graficzką, choć sama nwm po co. Nie nadaję się, ale to już szczegół :D Działalność tam odwieszam (chyba) w wakacje

oczywiście mój (prawie) nowy blog o Kicku. Większość z was pewnie o nim nie wie, dlatego go tu wstawiam.

do akcji wkracza Violaa xd Moja historia Violetty Castillo ;) Zapraszam.
a oto wreszcie mój naj, najnowszy blog. Opowiada on o Angie - również z serialu "Violetta". Powstał wczoraj, jest na nim mini wstęp. Zapraszam <3


To chyba wszystkie. No prawie... Jest jeszcze jeden, na którego temat się nie wypowiem xd Okay... Oficjalnie ogarniam się w wakacje, bo będę mieć więcej czasu. Odwiedzać blogi i nie gniewać się na mnie, please xd


6 komentarzy:

  1. Spoko, nie potrafiłabym się na Ciebie gniewać!!!
    Kocham cię i Twoje blogi!!! Rozumiem, że nie masz czasu, zwłaszcza przy tylu blogach. PODZIWIAM CIĘ, JA BYM TAK NIE DAŁA RADY I RACZEJ NIE WYROBIŁA. KOCHAM... U mnie nowy dopiero zaczynam pisać, ale miło by było gdybyś wpadała i skomentowała, zależy mi na Twoim zdaniu : http://opowiadanie-innej-historii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje opowiadania ;** . Mam pytanko. Nie umiem zrobić tła do blogu o Jacku i Kim. Pomożesz ?? http://jack-and-kim-story.blogspot.com/ Wiem że nie za ciekawy ale to mój 1 blog. Czekam na opowiadania i odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz mi na gg to się ugadamy :D

      Usuń
    2. to napisz mi na maila jakie tło chcesz, a ja ci mogę je zrobić <3

      Usuń
  3. Świetnie że w wakacje odwieszasz Leolivie my story tak długo na nią czekałam xD

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥