czwartek, 6 czerwca 2013

Rozdział 42

Zgodnie z umową ;3
Dla Evelyyn Howard, Stok rotki i Emily <3


Oczywiście musiał zadzwonić mój telefon. Niechętnie oderwałam się od Jack'a i podeszłam do biurka. Nawet nie patrzyłam kto to, tylko od razu rozłączyłam.
- Może to było ważne - zauważył chłopak, który w momencie znalazł się obok mnie.
- Jeśli to ważne, zadzwoni znowu - stwierdziłam i uśmiechnęłam się. - Poza tym jest pierwsza w nocy! Kto normalny dzwoni o tej porze?
- Skoro tak mówisz...
Brunet objął mnie w talii, przyciągnął do siebie i pocałował. Szybko jednak się od niego oderwałam.
- Nie musisz czasami wracać?
- Wyganiasz mnie?
- W życiu! Ale nikt nie będzie się o ciebie martwił? - spytałam.
- Nikt się nie zorientuje, że mnie nie ma - zaśmiał się.
Bardzo chciało mi się spać i marzyłam tylko o tym, żeby zasnąć.
- Zostaniesz na noc?
- Innej opcji nie ma - zaśmiał się.
Ulokowaliśmy się w moim łóżku. Wtuliłam się w niego i prawie natychmiast zasnęliśmy.

Następnego dnia obudziłam się dość szybko. Pierwsze co zrobiłam to spojrzałam na Jack'a, który ciągle jeszcze spał. Wyglądał tak słodko ;3
Jakimś cudem wyswobodziłam się z jego objęć i poszłam do łazienki, żeby się przebrać. Założyłam bluzkę w biało-czarne paski z napisem 'BOOM', niebieskie jeansy i do tego pomarańczowe, krótkie conversy. Paznokcie pomalowałam na pomarańczowo, rękę ozdobiłam czarną bransoletką, a szyję białym, drobnym wisiorkiem w kształcie serca. Do tego wsadziłam na palec pierścionek.
strój Kim    


Wyszłam z łazienki, a Andersona nie było. W pewnej chwili poczułam czyjeś ręce na swoich biodrach. Oczywiście to był on. Zaczął całować mnie po szyi.
- Jack, przestań - powiedziałam uśmiechając się.
- Na pewno? - spytał, nie przerywając czynności.
Odwróciłam się tak, że prawie stykaliśmy się nosami. Dłonie bruneta ciągle spoczywały na moich biodrach. Uśmiechnął się szeroko, tak samo zresztą jak ja. Zarzuciłam ręce na jego szyję i pocałowałam go. Odwzajemnił mój gest z jeszcze większą mocą. Ręce Jack'a schodziły coraz niżej, ale mi to nie przeszkadzało. Oczywiście jednak coś musiało nam przerwać. Norma...
- Kim, nie śpisz? - spytał tata zza drzwi.
- Nie, a co?
- Masz gościa - poinformował.
- Niby kogo? - zdziwiłam się.
- Brody'ego.
No pięknie... Po co on tu przyszedł? Na dodatek tak rano.
- Niech przyjdzie później! Teraz za wcześnie!
Ciągle tkwiłam w tej samej pozycji co parę sekund temu.
-Kim, mogę wejść? - spytał tata i chciał otworzyć drzwi, ale na szczęście były zamknięte na klucz.
- Teraz jestem w samym ręczniku, bo brałam prysznic!
Musiałam skłamać. Gdyby on zobaczył Jack'a byłoby nie najlepiej.
- Okey, wpadnę później - wtrącił Peterson.
Chyba faktycznie poszedł, bo nic więcej nie słyszałam. Chciałam uwolnić się z uścisku Jack'a, ale nie było mi to dane.
- Moja księżniczka gdzieś się wybiera?
- A tak - zaśmiałam się. - Zabronisz mi?
- Oj Kimmy, Kimmy - odpowiedział mi tym samym. - Beze mnie nigdzie nie pójdziesz.
Nie odpowiedziałam, bo brunet wziął mnie na ręce i pocałował po raz kolejny.
- Dobra, chodź już - powiedziałam.
- Gdzie? - zdziwił się i odstawił mnie na ziemię.
- No nie wiem... Może do ciebie?
-Jak dla mnie dobry pomysł - przyznał.
Wyszliśmy z pokoju i zeszliśmy po schodach, a tam... Tata! Super...
- Hej, my idziemy. PA! - krzyknęłam i w pośpiechu wyszliśmy, a raczej wybiegliśmy z domu.
- Kim, co tu robi Jack? - spytał jeszcze, ale my byliśmy już na dworze. Kiedy wychodziliśmy na chodnik, natknęliśmy się na kogoś. Konkretnie na... Brody'ego.

Obiecałam i jest ;3 Wiem, że krótki i bez sensu, ale już... Musicie wytrzymać;)
Kolejny w niedzielę albo sobotę <3
Dzięki, że czytacie te moje bzdurne bazgroły i wypociny . ♥

34 komentarze:

  1. To nic, że krótki! Jest Awwww poprostu extra! Świetne jest to opowiadanie, a ty jeszcze lepsza! Uuu Brody będzie się działo ;D Czekam na nn ;* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww ;3 dzięki xd
      haha xd i dziękuję drugi raz<3

      Usuń
  2. Superaaaaaśny rozdział i to wcale nie są wypociny! On jest taki ... awwww słodki:***<3 ale będzie się działo z brodym :) a wiesz wczoraj widziałam normalnie identycznego chłopaka jak brody!;)(billy ungera) czekam niecierpliwie na kolejny rozdział buziaczki:******<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aww ;3 dziękuję<3
      serio identycznego? współczuję xd hhahahaha xd

      Usuń
    2. Proszę;) tak, był identyko tylko miał trochę dłuższe włosy:D pozdrawiam LOVE YOU :******** <3<3<3<3

      Usuń
    3. hehe :D no nieźle xd fotkę trzeba było zrobić <3
      LOVE YOU MORE ♥

      Usuń
    4. Taa trochę wyszłabym na głupią robiąc fotę obcemu chłopakowi ale masz rację he he:D LOFF YOU MORE MORE MORE :*********** <3<3<3<3<3

      Usuń
    5. A i na twoim drugim blogu z inną historią kick nowy rozdział jest CUDOWNY!:**** piszę tutaj bo tam nie mogą pisać anonimy:) LOFF<3

      Usuń
  3. Rozdział fantastyczny!!
    Kocham Cię i tego bloga<33
    Czekam niecierpliwie na next!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie mi tu ''bzdurne bazgroły i wypociny ♥'' ?!?!?!?!
    Piszesz wspaniale <3333
    I love you ;333
    Czekam na new^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeśli chcesz to wpadaj do mnie ;) :
      lovestorykick.blogspot.com

      Usuń
    2. a dziękuję ci bardzo xd
      ale to i tak nie prawda :D

      Usuń
    3. PRAWDA!!!!!!!!!!!!! I SIĘ NIE SPRZECIWIAJ !!!!

      Usuń
    4. Co mi się tak kłócisz ??
      PRAWDA i koniec.

      Usuń
    5. nie ! ale dobra, koniec xd

      Usuń
  5. Jakie bzdury?! Jakie wypociny?! Co Ty do mnie rozmawiasz?!
    To jest!... poczekaj... tak to jest z moim 'myśleniem'... O! Już mam!!! Wspaniałe, świetne, fantastyczne, boskie itd.
    Czekan na kolejny ;D Nareszcie coś tu piszesz kochanie ;D ;**********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie bzdury i takie wypociny jak mój rozdział, kochana :D
      hehe xd dziękuję <3

      Usuń
  6. Jakie bzdury ! Nie przesadzaj ! :*:*
    To Jest świetne . < 33 Dziękuje za Dedy. *-* Rozdział jest niesamowity ! Ale ten Brodi.. Ochhh..! :D
    Kocham Cię i tak ! :*:*
    Czekam na nextaa < 33333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. huehuehue xd <33
      dziękuję, kochana ♥

      Usuń
  7. Ale świetny rozdział *.*
    Taki słodki i.. Broudy xd
    Czekam na nn:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział cudowny u mnie też już dodałam nowy <
    Nie mogę się doczekać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  9. Cud... Miód.. Malinka
    No po prostu boski
    I takie słodkie scenki:>
    Brody=Będzie się działo
    Już się nie mogę doczekać nexta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ''bzdurne bazgroły i wypociny''..???
    Co ty brałaś.?? Dobrze się czujesz.? A może masz gorączkę.???
    Powiem Ci jedno Kochana, ten rozdział jest THE BEST.!!!
    Poważnie jest taki..słodziutki..!!
    Wielbię Cię.!! <3 Jesteś moją inspiracją.! ♥
    Ale wiesz chociaż Cię uwielbiam, to obiecuję, że zrobię Ci krzywdę,
    jeśli jeszcze raz nazwiesz jakiś rozdział bzdurnymi bazgrołami.!!!
    Na 100% to NIE są bazgroły.!!
    Kocham tego bloga no i oczywiście Ciebie.!! <3 ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie brałam, ale tak dobrze się nie czuję -,-
      dziękuję <33
      ja inspiracją? ♥ omg ! jesteś kochana...
      okej... to nie bazgroły? może być?
      boję się ciebie ! :D O.o

      Usuń
  11. Świetny rozdział. :) Tylko czemu taki krótki? :( Robiło się przecież tak ciekawie! ;)
    Czekam na nn. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      wieem . krótki i bez sensu, ale musiałam przerwać w tym momencie ;D

      Usuń
  12. Boski, po prostu cudowny!
    Nie będę się czepiać, że krótki, bo mój nie był lepszy xD
    Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na next, naprwdę super piszesz. Kocham Twoje opowiadanie. U mnie pierwszy rozdział:www.opowiadanie-innej-historii.blogspot.com wchodzie, czytajcie i komentujcie czy podoba Wam się mój styl pisania. Zachęcam. Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróciłam na swojego bloga XD Wpadnij i napisz co myślisz :D
    Dziękuję za dodanie nie do linków <3

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥