poniedziałek, 8 lipca 2013

Info

Rozdział już dokańczam ;) Jeszcze tylko sprawdzę czy nie ma błędów i go zamieszczę.
MÓJ BOŻE!!! Konto mi na bloggerze usunęli razem ze... wszystkimi blogami. WSZYSTKIMI!! Przez godzinę nic nie mogłam zrobić :( Jak wróciłam o 9 do domu, bo od 7 byłam na rowerze (mogłam od 6, ale komuś się nie chciało dupy z łóżka ruszyć... specjalnie wstałam, a tej się nie chce xd) i od razu włączyłam komputer. Wpisałam adres bloga, a tam... BUM! NIC! Usunięto bloga. Patrzę na inne - też usunięte. Wchodzę na profil -  NIE MA!! Normalnie płakać mi się chciało ;c
Ale spoko, bo już wszystko naprawiłam :)
Chociaż nwm, czy to pocieszenie :D

i jeszcze jedno... 13 lipca mój blog będzie miał ROK! <3 ale mam wyczucie xd 13 lipca są urodziny Leo? ;> wtedy nawet nie wiedziałam :D aaaa <3 zaciesz mam.

muszę się jeszcze czymś pochwalić. no więc... od razu mówię,  że jeśli lubicie Luke'a Benwarda i Billy'ego Unger'a to nie czytajcie komentarzy pod postem na fb w grupie Kim&Jack i nie wchodźcie na poniższe linki :D [nasza piękna dyskusja o zapałkach ♥]

*moje - Billy*  *Patty - Luke*

no nie wiem jak wy, ale ja jestem z nas dumna :D

11 komentarzy:

  1. Hah super są te besty ja nawet lubię Billy'ego ale Luke'a nienawidzę, bez obrazy dla tych co go lubią;) czekam na rozdziała:****

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam jak zawsze na następny rozdział. Kocham...
    Jak chcesz to wpadaj do mnie :
    http://milosczdwochroznychswiatow.blogspot.com/
    P.S: Tp dobrze,że odzyskałaś blogi, bo ja bym się chyba załamała, nie, nie chyba tylko na pewno bym się załamała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że udało Ci się to naprawić, bo.. życie bez Twoich blogów to nie życie! :O
    Czekam na rozdział:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wgl to właśnie sprawdziłam, kiedy powstał mój blog z info o KI i się uśmiałam.. XD Tego samego dnia, co Twój ♥ No i w dniu urodzin Leo, aww! *.*

      Usuń
    2. serio? hahahahaha xd no nieźle xd

      Usuń
  4. OMG!!
    Myślałam, że usunęłaś swoje wszystkie blogi, bo wczoraj sprawdzałam twoje blogi i BUM!! nie ma twoich cudnych opowiadań!!
    Na szczęście wszystko naprawiłaś ;) :**
    Czekam na new!;**<33
    Te besty były super!;D
    Billy'ego jeszcze jakoś zniosę, ale Luke.. bez komentarza!!-,-
    Pisz szybciutko rozdział kochana!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Libster Blog Awards przeze mnie :)
    więcej szczegółów na http://moje-opowiadanie-o-kick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że udało ci się wszystko naprawić, bo nie przeżyłabym ani jednego dnia bez twoich blogów!!!
    A i ten Billy i Luke haha!!
    Ale najlepsze były zapałki! :D :**
    Czekam na rozdział <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie dzisiaj sobie chciałam wejść na Twojego bloga, a tu mi pisze, że usunięty! Myślałam, że się popłaczę :'( ale teraz weszłam i widzę, że jest wszystko ok. Cieszę się, że blogi wróciły bo tak to nwm co bym zrobiła :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że to naprawiłaś ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do nagrody "The Liebster Award" ;)
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu: jack-and-kim-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥