sobota, 17 sierpnia 2013

Dobra [chyba] wiadomość.

Witaam. ♥
Mam dla was pewną wiadomość. Nie wiem, czy się ucieszycie, czy wręcz odwrotnie, ale i tak to powiem. Prawie wyzdrowiałam :D Taa. Co to znaczy? W środę (albo czwartek/piątek, nwm jak się wyrobię) dodaję NA KAŻDYM AKTYWNYM BLOGU dwa rozdziały. Mam ich do napisania 10, a nie które już prawię kończę, więc.. 8? Coś koło tego.
Poczekacie jeszcze te kilka dni? Od razu zaczynam pisanie, żeby zdążyć. Oczywiście na tablecie [to też z niego dodaję], więc potem bd musiała zrobić poprawki, ale powinno mi się udać dodać te 10 rozdziałów. :)

5 komentarzy:

  1. Świetnie...Tylko mnie nie będzie ;(
    Ale i tak świetnie! Po powrocie będę miała, co nadrabiać!Hihihi nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmień czcionkę, bo ta przez tą rozmytą dostaję oczopląsu.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest super wiadomość !
    Mam nadzieję, że ci się uda ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest fantastyczna wiadomość :D
    Już się nie mogę doczekać! :D
    Wierzę, że ci się uda <3

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥