czwartek, 24 października 2013

I am sorry.. ?

Wiem ! Wiem przecież :CC jestem beznadziejna i przepraszam.... wgl sb ostatnio nie radzę. Jak nie sprawa z blogami, to szkoła. Jak nie szkoła to... zresztą nieważne. Powiem tylko tyle, że jeśli tak dalej pójdzie to zapraszam na swój pogrzeb...
Zresztą nieważne, nie będę się tu żalić, bo ten post nie jest o tym. Chciałam wam tylko powiedzieć przepraszam. Naprawdę nie mam pomysłu, jak to wszystko ogarnąć! No może jeden mały... soboty. Dużo mówi? Pewnie, że tak xd (sarkazm wyczuty?) No okej, ewentualnie niedziele i piątki. To terminy dodawania rozdziałów. Przez weekend będą się one pojawiać, a w tygodniu [jak znajdę chwilę czasu, choć to mało prawdopodobne] trochę napisać, a w weekendy resztę i je dodawać. Pasuje wam taki układ? Mam nadzieję, że przez to nie stracę czytelników :(( i przepraszam jeszcze za jedną rzecz.. nie komentuję :( Wybaczcie, ale ja naprawdę nie mam czasu. Jak wchodzę na internet to tylko na tablecie, a na komputerze jestem pierwszy raz od kilku dni ;//

PRZEPRASZAM !! KOCHAM WAS BARDZO ♥

6 komentarzy:

  1. Rozumiem, ja sama nie mam lepiej:(
    Nie stracisz fanów, nie martw się! Jeśli kochają opowiadanie i zależy im na tym, abyś była i pisała to łatwo nie odpuszczą! Bynajmniej ja, bo jak coś pokocham (bo tw bloga nie da się zwyczajnie lubić) to szybko nie ustępuję! ♥
    Czekam na rozdziały! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie rozumiem cię ;) Sama mam podobnie, dopiero ostatnio znalazłam chwilę na napisanie kilku rozdziałów :) Wiadomo że nauka jest ważniejsza, więc nie masz się czym martwić ; ) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanów na pewno nie stracisz :D
    Rozumiem cię :D
    Nauka jest ważniejsza...
    Czekam na rozdziały :*
    KC ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię szkoła na 1 miejscu.. :)
    Nigdy mnie nie stracisz ! :D
    Mi pasuję , dodawaj kiedy tylko masz na to czas my czekamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię!
    Sama sb nie radzę!
    Dlatego zawiesiłam 1 bloga, ale nie o tym teraz..!
    Mam nadzieję, że wszystko sb poukładasz!! <3
    Mnie nie stracisz! Zawsze byłam, jestem i będę! <3
    Czekam na rozdział! <3
    Terminy mi bardzo odpowiadają! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem, też średnio sobie radzę :/
    Kocham i czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥