środa, 2 października 2013

Rozdział 55



- Ja… kocham cię. Zostaniesz moją dziewczyną? – zapytał. Muszę przyznać, że tego się nie spodziewałam…
Fakt, podobam mu się i być może on mi trochę też, ale to i tak było dla mnie zaskoczenie. Przez kilka sekund wpatrywałam się w niego, cały czas milczałam. W głowie miałam różne scenariusze. Co, jeśli powiem nie? Zranię jego oraz siebie. Co, jeśli powiem tak? Sama nie wiem… chcę stworzyć prawdziwy związek bez żadnych kłamstw! Tylko czy to akurat z tym chłopakiem mi się to uda?
- Brody, ja… - zaczęłam, lecz nie dane mi było skończyć.
- Wiem, że wciąż kochasz Jack’a, ale postaram się, żebyś o nim zapomniała. Jeśli dasz mi szansę nie zmarnuje jej i nie zranię cię, tak jak on. Uwierz mi.
Spojrzałam mu w oczy. Przecież on ma rację. Dalej czuję coś do Andersona, to bardziej niż pewne. Z Brody’m na pewno uda mi się z tym skończyć.
- Tak – powiedziałam po chwili. – Tak, zostanę twoją dziewczyną.
Na moje słowa Peterson się uśmiechnął. Podszedł do mnie i gwałtownie wpił się w moje usta. Na pewno dobrze robię? Tak, jestem pewna. Chociaż… nie! Brody to mój nowy chłopak, już się stało.

Było już dość późno, a szatyn musiał iść do domu. Choć nie tyle musiał, co ja nie chciałam, żeby został, ponieważ chciał u mnie przenocować. Jak dla mnie to zły pomysł, przynajmniej na razie…
- To do zobaczenia, Kimmy – ostatni raz dzisiaj mnie pocałował i wyszedł przez okno, tak jak tutaj wszedł. Już się do tego przyzwyczaiłam…
Kilka minut później usłyszałam dzwonek mojego telefonu. Spojrzałam na wyświetlacz… Grace.
- Hej, co tam?
- Kim! Musimy pogadać. TERAZ! – wypaliła od razu.
- Wiesz, która godzina? – zdziwiłam się.
- Wiem, ale to nie może czekać do jutra. Mogę do ciebie przyjść? To nie na telefon…
- Wpadnij od razu na noc – zaproponowałam.
Potem oznajmiła mi, że za niedługo będzie i się rozłączyła. Postanowiłam zejść na dół po jakieś chipsy itp. Udałam się do kuchni, a przedtem poinformowałam tatę o wizycie szatynki. Kiedy byłam już u siebie zdałam sobie sprawę, że zapomniałam szklanek. Zbiegłam więc znowu, a jakąś sekundę potem usłyszałam dzwonek do drzwi. Grace? Nie, niemożliwe… taka szybka to ona nie jest, nawet, jakby ją ktoś podwiózł. Poszłam otworzyć i zobaczyłam…
- Jack? Idioto, co ty tu robisz o tej porze?! – warknęłam zdenerwowana. – Wynoś się stąd!
- Kimmy, daj mi wytłumaczyć – zaczął.
- Niby co? Tu nie ma co tłumaczyć. Koniec z nami i tyle. Ty jesteś z Laurą, a ja z Brody’m, więc wszystko w porządku!
- ŻE CO?! – krzyknął.
- Ciszej – skarciłam go. Wyszłam na zewnątrz i zamknęłam drzwi, żeby nikt nie słyszał naszej rozmowy.
- Jesteś z tym frajerem?!
- Nie drzyj się tak może, co?! Dla twojej wiadomości… tak, jestem z nim. Problem?
- Czemu akurat on?! – syknął – Zaraz… on też – szepnął, ale i tak go usłyszałam.
- On też co?
- Nieważne – burknął. – Od kiedy to trwa?
- Od… jakiś kilku dni – skłamałam. Nie wiem, czemu, ale jakoś… poczułam, że musiałam. – Poza tym, czemu ci to przeszkadza?! Największy pustak w Seaford jest twoją dziewczyną, więc co? Mogę się założyć, że już poszedłeś z nią do łóżka! – prychnęłam.
- Wcale nie – warknął. – Ty już pewnie spałaś z Brody’m, racja? – zaśmiał się. Za kogo on mnie ma? Za pierwszą lepszą, która po kilku dniach związku spędza noc z chłopakiem? Dobra, skoro takie ma o mnie zdanie to zadbam, żeby dalej je miał.
- A żebyś wiedział, że racja! – krzyknęłam, a jego po prostu zatkało. Chyba się tego nie spodziewał. Myślał, że zaprzeczę? No to ma chłopak problem.
- C-co?
- To, co słyszałeś! Wiesz, co ci jeszcze powiem?! Z tego się cieszę, a tego, co zaszło między nami bardzo żałuję. Właściwie dobrze się stało, że zerwaliśmy. Przynajmniej wiem, jakim dupkiem jesteś naprawdę. Teraz spadaj stąd, bo za chwilę przychodzi tu Grace! – syknęłam, a Jack bez słowa się oddalił.
W pośpiechu weszłam do domu i pobiegłam na górę, do swojego pokoju. Usiadłam na łóżko i się rozpłakałam. Po co on tu przyszedł? Po co?! Chciał coś wyjaśnić? Ciekawe, co to było… pewnie nic ważnego. Tylko czy na pewno dobrze zrobiłam?  Skłamałam, że jestem z Brody’m od jakiegoś czasu i na dodatek poszłam z nim do łóżka. Co Jack sobie o mnie pomyślał?! Założę się, że dla niego jestem teraz zwykłą i łatwą szmatą. Ale chwila… czemu obchodzi mnie jego zdanie? Zrobiłam, to co zrobiłam. Trudno, czasu nie cofnę. Moje słowa były wywołane przez niego, wypowiedziałam je pod wpływem emocji. To było konieczne… chyba.

Podoba się? Wiem, w ogóle :D Mi też, więc spoko :D O taak, chicos! Kody teraz jest xd (Kim+Brody). Obyście byli z tego zadowoleni, bo to się utrzyma xd Kiedy znowu Kick? A ja wiem... listopad? Prawdopodobnie :D hahahah xd nie noo... serio!
Następny rozdział dodam, kiedy pod tym bd min. 15 komentarzy. Mały szantaż, chcę zobaczyć, czy wgl wam zależy ;c

49 komentarzy:

  1. Świetny roździał. Kim i Brody :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział ekstra!!! Super!!! Świetny!!! Kim i Brody???!!! Serio kochana???!!! Serio???!!! O nie ja chcę Kick'a!!!! Skoro Kick ma być znów w listopadzie to może utrafisz w moje urodziny???!!! :) Kocham i czekam na next!!! Zapraszam też do mnie pojawił się rozdział 5 i 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde!? Kim i Brody, serio
    już wolałabym, żeby Kim była z kimś innym no ale i tak zrobisz jak uważasz, tak poza tym to rozdział świetny i już nie moge doczekać się następnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Bleeeeeeeeeeeeee! Feeeeeeeeeeee!
    Ale rozdz fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy rozdial czekwm na wienciej
    Kody serjo ja chce Kicka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak On i ona, że co? przecież to takie.... BLEE- zaraz żygnę!!
    Jestem strasznie ciekawa o co chodziło Jack'owi i Grace!
    Szybciutko dodaj next!!
    A ty mój blog, jak byś chciala :)
    http://sea-secrets-kick-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kim i brody WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. nie obrażaj leo jest super więc spadaj od Niego

      Usuń
    2. chyba ci odjebało Brody jest dużo lepszy od tego Leo

      Usuń
    3. masz wszystkich w domu czy po prostu słoneczko przygrzało?

      Usuń
  9. no jasne to dlaczego zerwał

    OdpowiedzUsuń
  10. Serio? Kim i Brody? Serio?
    Ugh... jak ja go nie lubie -.-
    Rozdział super :D
    Mam nadzieje, że Kick będzie wcześniej niż w październiku...
    Kocham ♥♥
    i czekam na nn ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Billy Unger jest fajny,bardzo ale nie lubie zbyt Brodiego

    OdpowiedzUsuń
  12. SEX serio ????????????????

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty mi tu nie szantażuj i dawaj szybko nowy rozdział!
    Ten rozdział był zajebisty!
    Tylko no kurde,mam ochotę strzelić ci patelnią w łeb,za to,że Kim jest z tym debilem!

    OdpowiedzUsuń
  14. BOŻE !? KRODY XD ? REALY XD
    Kochanie dodawaj nam tutaj szybciutko nowy ♥
    Boski rozdzialik.. oj pewnie coś się wydarzy.. ; /

    OdpowiedzUsuń
  15. Kim i Brody?! Serio?! Serio?!
    Jak to Kick dopiero w listopadzie?! Y-y ja się na to nie zgadzam!! Kick ma być tu i teraz!!!
    Rozdział jest cudowny <33
    Ciekawe co Jack chciał wyjaśnić ;o
    Kocham :**

    OdpowiedzUsuń
  16. nieeeeeeeeeeeeeee wierzę! o.O
    Brody fuj. aż mi ciarki przeszły.
    :((((((((((( smuteczek przez cb
    czekam na nn w takim razie, aż Kick ma być... już !!!! xd <3
    kocham :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooooooooooo moja droga już idę po czołga !!!
    Już idę po czołga, karabiny i strzelby !!
    Ja cię.. CHYBA.. ZABIJE !!
    No wiesz Ty co ? !! Ty mi Kicka masz tu dawać a nie to coś !!!
    Zrozumiane ?!!!
    Albo se inaczej porozmawiamy !
    Ale pamiętasz jaka umowa była. ; DDDD
    A jak nie pamiętasz to ja Ci przypomnę. ;>>>>>
    Poza tym malutkim szczególikiem to rozdział świetny ! < 3
    Czekam na next . ; 333
    No i oczywiście Kicka ! ♥
    Kocham. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Booooski!!!
    Ale szkoda, ze taki krótki :)
    Oj tam nie narzekam rozdział boski!!
    Niee Brody !! tylko nie on!!!
    Przynajmniej z Jackiem pogadała :)
    Rozdział cudny :** Kocham i czekam na nn :**
    ♥ <-- serduszko dla cb :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały<3
    Brody i Kim?! Serio?!
    Jakoś to przeżyję...(chyba)... ale Kick ma być szybko;D
    Kocham i czekam na nn;*
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. ja proszę kim i jacka

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuudo!! ♥
    Ale serio Ola, Krody? Serio??
    Ja tu chce Kicka! No! ♥
    Dawaj mi tu nexta! <3
    Czekam! :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, cudowny rozdzial. Oprocz Kim i Brodiego

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny rozdział :**** ale ja chce Kicka <3333

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no rozdział cudowny jak zawsze, ale... BRODY I KIM?!
    Zlituj się Ola ;ccc
    Przecież to nie ma sensu ona pasuje tylko do Jacka :DDD
    heheh xd
    Czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudoo!! Tylko noo... ONI ?!
    Mam nadzieję że tak to to się nie skończy :P
    Czekam na next <3 :*****

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow!!
    Cudo!!
    Nadrabiam zaległości na twym cudownym blogu :*
    A ja tam uważam że dobrze zrobiłaś łącząc Kim i Brody'ego, nwm czemu, po prostu tak uważam :)
    Obiecuję, że teraz będę zaglądać tu częściej.
    Buziaki od Zozolka :**********
    PS. Zapraszam do sb, next w końcu się pojawił xD
    http://my-story-kickin-it.blogspot.com/2013/10/rozdzia-xvi.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Kim i Brodi. Smutno mi

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra, świetny roździał.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny roździał!!! Pięknie piszesz, masz prawdziwy talent. Czekam na nowy. Pozdrawiam Twoja fanka

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy nowy roździał jest o wiele więcej komètarzy!?

    OdpowiedzUsuń
  31. dziś jest 10 a to jest z 2

    OdpowiedzUsuń
  32. super rozdział <3
    czekam nn
    zapraszam http://love-jack-kim.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. czekam na następny!
    zapraszam na mojego nowego bloga z one shot-ami o kim i jacku!
    http://kim-jack-one-shot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fuuuuuu....Brody i Kim? >_< puszczę pawia i przywalę ci bułką ;-; ma być kick, bo inaczej będzie źle :/ :*

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥