wtorek, 19 listopada 2013

Soy estupido :C

Tak, wiem.. przepraszam was kolejny raz z kolei, ale ja naprawdę nie wyrabiam. Mam szkołę, obowiązki i masę nauki, a poza tym ostatnio coraz więcej rzeczy zaczęło walić mi się na głowę... codziennie zapowiadają coraz to nowe sprawdziany, a ja już prawie zarywam noce, żeby coś powtórzyć. Jestem wam ogromnie wdzięczna, że ze mną jesteście i wspieracie mnie. Bez was nigdy nie pomyślałabym, że nadaję się do pisania :) Bo podobno "nie umiałam sklecić polskiego zdania", jak ktoś mi kiedyś powiedział xd Trochę po kilku miesiącach od prowadzenia tego bloga, ale to już mało istotne. :) Rzecz w tym, że chciałabym się teraz ogarnąć i to raz, a dobrze... nie wiem, co mam zrobić, żeby Wam podziękować, że nie odwróciliście się ode mnie. Przepraszam za to, że nie komentuję, ale cudem jest gdy raz na kilka dni włączę komputer, tak to tylko tablet, żeby parę zdań w rozdziale napisać, a to i tak około pierwszej-drugiej w nocy, bo przedtem wgl nie mam czasu xd

Co ja wam mogę jeszcze powiedzieć?
Dziękuję, kocham Was <3
Thank you, I love You <3
Gracias, te amo, Chicas <3
Danke, ich liebe dich <3
Grazie, ti amo, ragazzi <3 
wielbię tego pana. ☻
 
W innych językach nie umiem xd ale i tak pewnie gdzieś są błędy, bo żadnego z nich (oprócz polskiego xd) nie znam na perfect :D
Rozdział jutro. Teraz już na pewno...

3 komentarze:

Komentować ♥