wtorek, 14 stycznia 2014

Liebster Award.

No hej <3
Rozdział powinien pojawić się w sobotę, przynajmniej taki mam właśnie zamiar. Zobaczymy.
Chodzi mi tu o dobrze znany wam Liebster Award. Chciałabym ogromnie podziękować za te kilkanaście nominacji, które zdobyłam na kilku blogach. Jestem wam ogromnie wdzięczna, bo widzę, że naprawdę doceniacie moją pracę i czas, jaki temu poświęcam. <3
Jednakże niestety nie wezmę udziału w konkursie.
Nie to, że muszę odpowiedzieć na ponad 100 pytań, ale... chociaż w sumie to też. Po prostu nie mam na to czasu, wybaczcie :((
Ale mam coś na pocieszenie :D
To coś, co najbardziej kocham robić. O taak.. dobrze myślicie.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
NOWY BLOG XDD
Wiem, wiem.. to przesada, ale poczekajcie jeszcze chwilę i pokażę wam następne trzy nowe XDD Wszystko wyjaśnione jest w aktualnościach po lewej stronie, wystarczy tylko, że klikniecie w poniższy link.
El peligroso amor te da la mayor satisfaccion.

To trzymajcie się. <33
KC was bardzo ♥

2 komentarze:

  1. Hej, pisalas do mnie w sprawie zwiastuna. Jeśli nadal chcesz zebym go wykonała to napisz na dolinie-zwiastunów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaa <3
    Nowy blog :* Normalnie cię kocham ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥