poniedziałek, 24 lutego 2014

Goodbye, everyone.

Jestem idiotką.
Nie przesadzam.
Pojebaną idiotką.
Nie dodaję rozdziałów. Przepraszam. Obiecuję. Znowu nie dodaję. Znowu przepraszam. Znowu obiecuję. Takim oto sposobem krąg się zatacza, a ja nic nie robię, bo nie mam na to czasu. Wniosek jest tylko jeden.
Odchodzę.
Ze wszystkiego.
Każdy blog, jaki mam, przestanie funkcjonować.
Nie usunę ich jednak. Będą dalej.
Wrócę?
Tak.
Kiedy?
W maju, dokładnie pierwszego.
Z czym?
Z nowymi rozdziałami, dokończeniem tego bloga i rozpoczęciem na nim innej historii. Oraz z kilkoma nowymi blogami i... Leolivią.
Dla zainteresowanych linki:
THE FUTURE SOUNDS LIKE US.
YOU ARE MY DESTINY. DO NOT BE AFRAID, JUST ACCEPT IT.
SOMOS DE DOS MUNDOS DIFERENTES.
ONE DECISION CAN MAKE CHANGE YOUR LIFE IN NIGHTMARE
Mam nadzieję, że te kilka tygodni beze mnie wyjdą wam na dobre. Wybaczcie, ale muszę się skupić przede wszystkim na nauce.
Zapomnicie o mnie?
Oby nie.
Od razu uprzedzam, że większość blogów oczywiście będę czytać, ale nie zawsze komentować. Do zobaczenia... kiedyś.
Wasza AleXandra Howard <3

22 komentarze:

  1. Do zobaczenia kochana .Nigdy o tobie nie zapomnimy , życzę ci dużo weny i powodzenia w nauce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę za Tobą tęskniła<3
    Wracaj szybko<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Wy, głupi ludzie, mnie nie lubicie? Mój kalendarz nastroju nie kłamie, okropny ten miesiąc. Odeszły wszystkie moje ulubione blogerki, jedynie ty wracasz.
    Ale co Was, ludzie, ta nauka? Oceny nie mówią o tym, jaką wiedzę posiada człowiek! Znam pełno ludzi, którzy lecieli na samych 3, a teraz to mądrzy ludzie z kasą ;-; Nauka, wykształcenie to nic. Dobra, zabiorę się za naukę na studiach :33
    Wracaj z podwójną weną 1 maja! Trzyman Cię za słowo!

    PS odchodzisz tak samo, jak Patty po wakacjach, czy ty jednak okażesz się tą, co nie chce doprowadzić mnie do czytania książek? :D Papier jest zły. Parę razy rozciełam sobie palec, ale to przez te moje głupie, delikatne dłonie :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. :(((((((((((((((((
    Czekam na Ciebie z niecierpliwością <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Co się z wami ludzie dzieje? ;-;
    Ja tu zaraz przejdę jakieś załamanie nerwowe. Wszyscy po kolei odchodzą... :(
    Ale wiedz, że będę na Ciebie na pewno czekała ;*
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej noo po kolei wszystkie najlepsze blogerki odchodzą :( Rozumiem was wszystkie ale większość ludzi nie przeżyje bez waszego Kicka! Eee.. Ale i tak byłaś, jesteś i będziesz moją mentorką <3 Kc i czekam na powrót !! :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny no! Jeden dzień nie właziłam na Internet i już kolejne dwie bloggerki zawiesiły. No ale obiecują, że wrócą w maju. Dosyć tego optymizmu! Późna pora (jutro mam z rana test z historii, więc późna dla mnie) i bredzę. No, ale...
    Czekam na Twój powrót! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!!!
    Założyłam bloga!!! Jeśli jesteś zainteresowana to tutaj jest link:
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo ty... >_< wczułam się w ten blog jak nie wiem...pokochałam twój styl pisania i strasznie długo czekałam na rozdział...paczę a ty odchodzisz?! Weź, przez ciebie płakałam :c pffff...dostaniesz z brokułą jak ciem znajdę ;-; cóż...czekam kochana, bo to jest najlepszy blog EVER & FOREVER o kick'u <3 wracaj do nas szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :D dziękuję ci bardzo, bardzo, baardzo <3
      nawet nie wiesz, ile ten komentarz dla mnie znaczy <3

      Usuń
  10. Ej jeszcze tylko 22 dni! =D
    xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, że nie wracasz pierwszego? ;)

      Usuń
    2. niestety, trochę później... nawet nie wiem, czy na pewno w maju ;c

      Usuń
    3. ale nie wiem na pewno :D wszystko się może zdarzyć xx

      Usuń
  11. http://nie-wazne-kim-sie-urodziles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. http://aneelram.blogspot.com/ zapraszam. niedlugo pojawią się zrozdziały ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest 4 maj a ty dalej nie dodałaś rozdziału. Prosze cię dodaj bo piszesz super i szkoda by było jak byś przestała i straciła te czytelniczki :) plis dodaj !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Może wyda ci się to dziwne ale nie dziwie ci się. Nie wien ile masz lat ale wiem, że zblirza się koniec roku i wszyscy starają się o lepsze oceny. Nie mówie, że na cb nie czekam wręcz przeciwnie nie mogę doczekać się kolejnego rozdzialu. Mam nadzieje, że zaniedługo wrócisz. Tęsknie ;(

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥