sobota, 1 lutego 2014

wyjaśnienie.

Tak, wiem... zbyt często mi się to zdarza, ale muszę powtórzyć: przepraszam. Zaniedbuję tego bloga i jestem tego świadoma. Jest wiele powodów, ale dwa szczególnie ważne: nie mam na niego weny. Kompletnie. Nic! Nie potrafię tu nic napisać, ale obiecuję, że coś z tym zrobię. Poza tym jeszcze niedawno w ogóle nie mogłam zalogować się na bloggera ani czytać innych blogów. Dopiero wczoraj mi się to wszystko naprawiło. Walenie pięścią w komputer potrafi chyba czynić cuda! ;*
Ale teraz na poważnie... miałam różne myśli odnośnie tego bloga. Zawiesić, usunąć, zacząć nową historię... już wiem. Obecne opowiadanie dociągnie być może do 80 rozdziału. Z góry mówię, że nie będzie kolorowo przed ten czas, rozważam też sad end. Chociaż to mało, ale prawdopodobne. Po nim zacznę zupełnie nowe opowiadanie, planowane tak na ok 50-60 rozdziałów.
Rozdział 63 pojawi się jutro, albo jeszcze dzisiaj wieczorem. Musicie zrozumieć, kończą mi się ferie, a w poniedziałek mam już dwa sprawdziany... na jednej lekcji, ale to szczegół. Obiecuję wam, że od teraz postanawiam się ogarnąć. Nauka przede wszystkim, to chyba oczywiste, ale na blogi nie zabraknie miejsca. To część mnie <3
Tak więc... dziękuję, że jeszcze ze mną wytrzymujecie. To wiele dla mnie znaczy! ;*
JESTEŚCIE NAJLEPSI! KOCHAM WAS ♥
Ps. Zapraszam tutaj.

7 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię :)
    U mnie nauczyciele są chociaż w miarę przyzwoici i sprawdziany mam dopiero w 2 tygodniu po feriach xD
    Czekam na rozdział :)
    Kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko , u mnie na trzech lekcjach pod rząd są trzy sprawdziany .Jesteś świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekamy na rozdział :D
    Życzę dużo weny ^^
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie stało
    Ale osobiście wolę HAPPY END i liczę że tak będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekam na rozdział!
    Ale jak to sad end ?
    Ty chyba oszalałaś!!
    Nie możesz nam tego zrobić!
    Ma być Happy!
    Jeśli zrobisz sad, to się z tobą policzę!
    Naślę na cb olejnego żula!! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Sad End?
    Musi być Happy End..ja nie przeżyję Sad Endu !
    Czekam na rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę na Ciebie czekać kochanie, choćby do końca moich dni :) !!

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥