niedziela, 13 lipca 2014

secondo anniversario.

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dzisiaj trzynasty lipca, co oznacza, że jestem z wami całe dwa lata! ;* Naprawdę wam za to wszystko dziękuję, bo nigdy nie spodziewałam się, że osiągnę tak wiele i na dodatek tyle przetrwam. Dziękuję, że ze mną jesteście, wspieracie mnie i komentujecie, choć czasem zaniedbuję bloga, a wena mi nie dopisuje. Mam najlepszych czytelników na świecie!! ♥

Kocham Was, każdego z osobna, ale najbardziej chciałabym podziękować kilku bardzo utalentowanym blogerkom.

• Emily Moore.
Kochana, nawet nie masz pojęcia, jak bardzo cieszę się, że ciągle utrzymujemy kontakt! Mogę ci wszystko powiedzieć, zaufać ci i poradzić w ważnych sprawach, a ty nie masz mnie dość :D Miłego wypoczynku w Toskanii i powodzenia w rozwiązywaniu wszystkich problemów ♥ I pamiętaj.. my jesteśmy chamskie tylko odrobinę XD

• Patty Verdas ♥
A więc mój kochany debilu, jest dużo, co chcę ci powiedzieć, ale nie zrobię tego tutaj, bo zniszczymy psychikę niewinnym :D Nasze rozmowy na pewno nie są normalne, przepraszam cię za to, ale kocham cię bardzo bardzo! Pamiętaj, przekonam twoją mamę i wypieprzamy do Włoch na następne wakacje XDD Ruggero znajdzie sobie dwie żony... ale jeszcze o tym nie wie, szczegół :D
Masz, gwałć riplej XD
• Mechi Lambre
Słoneczko, dziękuję ci za wszystko, jesteś cudowna ♥ Mamy bekę z tego samego (no przeważnie xd), a następnym razem tworzysz psalm ze mną i Patty xd Tak wgl nasze rozmowy we cztery (a kiedyś we trzy.. ale do nich się nie przyznaję xd) skrzywiły mnie emocjonalnie
I jeszcze: 13 POSTERUNEK JEST LEPSZY OD MIODOWYCH LAT XD

Wam czterem dziękuję najbardziej, bo mamy chyba najlepszy kontakt :D Tylko przez nie śpię do drugiej, bo gadamy o jakiś pierdołach -,- a potem o piątej wstaję, ale ok, nieważne.

• Kati Howard Arias
Kochanie, tobie też bardzo dziękuję, choć czasami bardzo mnie męczysz hahahaha ale i tak cię kocham i bardzo dziękuję, że ze mną jesteś.

• kolejna, zwyczajna Marta
Chociaż nie utrzymujemy kontaktu zbyt często naprawdę bardzo cię polubiłam i jeśli jeszcze raz powiesz, że jestem lepsza od ciebie to chyba tam wpadnę i cię zderzę patelnią! Kłamca -,- hahahah i wgl dziękuję za tytuły książek ♥

• Evelyyn Howard
 Może już się nie kontaktujemy, ale i tak chciałam ci powiedzieć, że bardzo ci dziękuję, bo jesteś niesamowita :)

• Ariana (albo jak ty się teraz nazywasz xd)
Moja żonko, choć chyba wzięłyśmy rozwód, też ci dziękuję :* Może i nie lubię 1D, ale i tak bardzo się polubiłyśmy... a nasze wesele było na tyle szalone, że o nim zapomniałam XD

Chyba na tyle... JESTEŚCIE NAJLEPSZE, KOCHAM WAS BARDZO♥

Teraz sprawy organizacyjne, dotyczące blogów. Od września jestem w trzeciej gimnazjum, więc ograniczam ich liczbę. Tego bloga prawdopodobnie zakończę na początku września lub trochę później, więc zostaną mi dwa blogi.
One Shot
You make me heart attack.
Gdy zakończę tego drugiego -BYĆ MOŻE!! - blog Love is my answer to your hatred będzie aktywowany. Albo to, albo żegnam się z blogsferą :)


PS. SKŁADAMY ŻYCZENIA HOWARDOWI NA SIEDEMNASTKĘ. BOŻE, TO JUŻ TYLE MINĘŁO :* ZA ROK BĘDZIE DOROSŁA DUPA, JAPIERDOLE :O

Pokażę was moim krzywym ryjkiem, przepraszam :c
jakość też nie jest najlepsza, ale akurat nie wiem, gdzie dałam aparat -,-
Lexi ♥
ps. rozdział postaram się dodać w miarę jak najszybciej

8 komentarzy:

  1. Nie masz za co dziękować kochanie! ;** <33
    Nasze rozmowy....hahahahhahaha nie wypowiem się na ten temat! :D
    Mogłabym wymieniać godzinami, ale jak wcześniej wspomniałaś nie niszczmy ludziom psychiki! Wypieprzamy do Włoch, nie ma co! :D Tyle w temacie!
    Aaaaaa! Rugg! <3 Gwałce ripleja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo kochana jesteś <33 :**
    To ja Ci powinnam podziękować bo to tylko dzięki TOBIE zalożylam swojego pierwszego bloga <33 aaa to już dwa lata ? Matko ten czas tak szybko przeleciał :* pamiętam jak jeszcze na tym blogu miałaś może z 10 rozdziałów ;* hahahah tak ja uwielbiam Cię męczyć :** heheh kocham Cię Olcia <33 ja też dziękuję za to, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy był rozwód?! Kiedy byłyśmy w sądzie?! Czy ja o czymś nie wiem !? xd hahaahha ...
    nie było żadnego rozwodu! Tylko cb ostatnio nie ma na gg, a ja na fb nie lubię pisać ;)
    I co z tego, że nie lubisz 1D ? Mi już trochę przeszli i już nie mam takiej obsesji, a to wszystko przez Abrahamka <3 oraz moim kochanym RBD <3 #REBELDZIAKI #W #MYM #SERCU #NA #ZAWSZE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #REBELDE #PARA #SIEMPRE #CHICA ! ♥

      Usuń
    2. PARA SIEMPRE EN MI Y TU CORAZÓN <3

      Usuń
  4. uwierz mi, bardzo chciałabym odnowić ten kontakt! :(
    ja niesamowita? raczej to TY jesteś niesamowita! <3 / Evelyyn Howard. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Łzy stanęły mi w oczach naprawdę <3 Boże i tak znów powiem, że jesteś lepsza głupolu ;) i będę to powtarzać w ciąż i w ciąż niestrudzenie nie zważając na twoje marne protesty :) haha ja też bardzo bardzo () bardzo bardzo bardzo ) cię lubię <3 kocham i dziękuję za wszystko, niestety nie umiem ładnie ubrać moich uczuć w słowa, liczę że to wystarczy :* ps. przepraszam, że tak późno

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie:
    http://one-people-change-everything.blogspot.com/
    http://inna-historia-kickinit-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥