wtorek, 29 lipca 2014

To już przesada.

Od razu mówię, rozdział jest napisany całkowicie, tylko w zeszycie. postaram się go dzisiaj dodać, powinien pojawić się po południu. Teraz na pewno, obiecuję. Ale nie piszę tego, żeby Was o tym poinformować... sprawa jest inna. Pewnie kojarzycie mój blog o Kim jako modelce w Miami itp. Tu jest do niego ADRES. I być może kojarzycie też bloga Julki [tu]. Wiem, że to nie ma nic wspólnego z tym opowiadaniem, ale po prostu musiałam o tym napisać, bo się ze mnie gotuje! Ta laska jak gdyby nigdy nic skopiowała sobie prawie cały mój rozdział! Tylko zmieniła narrację i nazwiska, np. z Brewera na Howarda i się cieszy! Nie zmieniła nawet w jednym miejscu koloru i rodzaju czcionki, za co naprawdę... gratuluję inteligencji. Nie wierzycie? Oto dowody! Nawet gif taki sam i w tym samym miejscu -,- U mnie to rozdział bodajże 16, a u niej dziewiąty. Po lewej stronie (to ciemnoróżowe) jest moje, a to szare - jej. No więc... czy nie wydaje się jakby... no nie wiem... IDENTYCZNE?!

kliknij, żeby powiększyć

kliknij, żeby powiększyć
Przepraszam, że zawracam Wam głowę jakimiś głupotami, ale dla mnie to jest ważne. Nie obchodzi mnie, że na tym blogu nic nie publikuję, ale TO CIĄGLE MOJA PRACA I WYSIŁEK. NIKT NIE MA PRAWA BEZCZELNIE MNIE KOPIOWAĆ, MYŚLĄC, ŻE SIĘ NIE ZORIENTUJĘ!!

Do wieczora, 
Lexi.

9 komentarzy:

  1. Okey po pierwsze jak słusznie zauważyłaś rozdział został skopiowany ,ale to nie ja tylko moja kumpela ,bo ją o to poprosiłam . Znaczy nie poprosiłam jej oto żeby go skopiowała tylko napisała tak jak ja chciałam. Tam wcale nie miało być spaceru i jeszcze paru innych rzeczy. Chodzi mi o to ,że moja mama jest w szpitalu ,a ja , moja byłą kumpele, poprosiłam żeby go dokończyła. Rozdział już znikną z mojego bloga. No i jest tam to też trochę wyjaśnione więc możesz tam zajrzeć. Jeszcze raz BARDZO PRZEPRASZAM i zabiję Majkę za to co zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  2. przestaje wierzyć w ludzi, jak można skopiować tak cudowne dzieło? / Evelyyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na : http://moje-opowiadanie-mnjw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. właśnie pojawił się rozdział na blogu http://storyaboutjackandkim.blogspot.com/2014/07/rozdzia-oo2.html zapraszam ;3 przepraszam za spam! / Evelyyn Howard. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. shhh.. taki spam zawsze mile widziany. ♥

      Usuń
  5. Chciałam coś napisać tej lasce, ale usunęła bloga. Beka życia Olu hahahahahah :D
    Kurde...a aż piętnaście minut myślałam nad dobrym komentarzem.
    No nic, hehe ty już kochana się tym nie przejmuj, wiesz co myślę o niej. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lexi. Może.dobrze pisze ale oszukała nas ( mam na.mysli czytelnikow lub jej.BYŁYCH czytelników). Staram.się czytać twoje blogi.na bieżąco. Ja teżnapisałam komentarz pod skopiowanym.od.ciebie rozdzialem . Ja rozumiem.że.może ma.trudną sytuację ale jesli nie mogła dodać rozdzialu bo.go.nie.skończyla to.dlaczego.nie.napisala o tym.posta? Do tego zwaliła winę na Majeczkę. Ona musi nauczyć się brać odpowiedzialność za to.co.robi...
    Ona boi sie ze ludzie.ją przestaną lubić. Ale ja się nie dziwię im. Po tym co.zrobila to.. normalnie brak mi słów! Dlatego dodane komentarze najpierw musi zatwierdzić zeby byly na blogu. Może uznacie mnie za hejterkę choć wcale tak nie jest. Napisalam jej na blogu na ktorym.był ów skradziony rozdzial, komentarz o tym.co.o.niej myśle i o tym.co.zrobila.i.jakie.są tego.konsekwencje.
    Dobra. Nie bede juz o.niej czytac bo.mi cisnienie podniesie xdd
    Naprawdę uwielbiam twoje blogi. Z tego bloga przeczytalam 2 ostatnie rozdzialem przed tym postem o skopiowanym.rozdziale. Ale dzisiaj zaczęłam.czytac go.od poczatku i czytalam.go od 1 w nocy xdd
    Naprawdę są super. Pisz dalej!
    Ja jestem.w trakcie.pisania.opowiadania.o Kick'u choć obejrzalam.tylko jeden odcinek " z kopyta" ( bez Olivii Holt) . Inspiracją dla mnie są blogi.które czytalam w lipcowe.noce i sierpniowe takie jak.ta xdd.
    Napisalam już prolog i 1 rozdzial , ale nie wiem.czy założę bloga o Kick'u. Bo troche sie.boje .. nie tego.ze ludzie.mnie nie zaakceptują.czy coś tylko bardziej tego.że nie.bede miala weny albo.pomyslu zeby go skończyć.
    Jeśli.jednak.go.założę to obiecuję że dam.linka xdd.
    Nie trać weny! Pozdrawiam

    Myszka ;)

    PS: Przepraszam za kropki między wyrazami ale jestem na telefonie i mam kropkę blisko.spacji.i jak.się śpieszę to wciskam.kropkę przez pomyłke.

    OdpowiedzUsuń

Komentować ♥